خبرگزاری کار ایران

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان اصفهان خبر داد:

‏اجرای طرح یک روستا لبخند در هلال احمر اصفهان

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۸۰۴

داوطلبان جمعیت هلال احمر شهرستان اصفهان در طرحی ۹۰ روزه طرح یک روستا لبخند را در منطقه محمودآباد برگزار کردند.

ایلنا: رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان اصفهان گفت: این طرح که با هدف ارتقاء سلامت محرومان و تاثیرگذاری بر رفتار جامعه با حفظ کرامت انسانی، توانمندسازی و ارتقاء مهارت مردم مناطق محروم و استفاده از توانمندی داوطلبان در راستای کمک به محرومین و نیازمندان برگزار می‌شود در منطقه محمودآباد از توابع شهرستان اصفهان با جمعیت حدود ۸۰۰۰ نفر در مرحله اجراست.
به گزارش خبرگزاری ایلنا از اصفهان؛ علی محمد هاشمی تشریح کرد: عمده مشکلات این منطقه وجود آلاینده‌ها و ایجاد مشکلات تنفسی، فقر فرهنگی، بیکاری و مشکلات اقتصادی بحساب می‌آید.
هاشمی تصریح کرد: در این طرح تعداد ۷۰ نفر داوطلب فعال، ۳۰ نفر پزشک داوطلب و ۵۶ نفر کار‌شناس مربوط به گروه‌های اجرایی حضور دارند. همچنین کمیته‌های درمان، آمار و ارزشیابی، مشاوران، خدمات حمایتی، فرهنگی و آموزشی، روابط عمومی و تدارکات و ترابری طبق شرح وظایف خود در این طرح نقش فعال و حضور مستمر با واحد داوطلبان جمعیت شهرستان را ایفا می‌کند.
وی یادآور شد: این طرح که از تاریخ ۱۳ تیرماه ۹۲ کلید خورد فعالیت اجرایی خود را طبق جدول زمانبندی شده از تاریخ ۷ دی ماه ۹۲ تا پایان بهن ماه در منطقه محمودآباد انجام خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز