خبرگزاری کار ایران

معاون عمرانی استانداری اصفهان تاکید کرد:

ضرورت پیگیری جدی طرح سفرهای زمستانه

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۱۸۲

پیگیری طرح سفرهای زمستانه کاهش تلفات و خسارات حوادثترافیکی در جاده‌های استان را به دنبال دارد.

ایلنا: معاون عمرانی استانداری اصفهان با قدردانی از تلاش دستگاه‌های اجرایی و امدادرسان استان در اجرای طرح سفرهای زمستانه بر ادامه این طرح با جدیت بیشتر تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از اصفهان؛ محمد علی طرفه معاون هماهنگی امورعمرانی استانداری اصفهان، در هفتمین جلسهٔ شورای هماهنگی ترافیک استان گفت: همه دستگاه‌ها با هماهنگی بیشتر وپیش بینی دقیق از وضعیت بارندگی‌های آتی و موج سرما؛ کاهش تلفات و خسارات حوادثترافیکی در جاده‌های استان را محقق کنند.

وی با تاکید بر لزوم زمان بندی، تجهیز و راه اندازی شبکه پایش ترافیک و نصب دوربین‌ها در محدودهٔ طرح ترافیک اصفهان، تعیین تکلیف متولیان نگهداری بزرگراه‌های استان و سرمایه گذاری بخش خصوصی در این زمینه را خواستار شد.

طرفه با اشاره به ضرورت راه اندازی پایانهٔ غرب، خواستار آغاز عملیات اجرایی به همراه جانمایی و طراحی آن شد.

گفتنی است در این جلسه مقرر شد کارگروه کنترل راه‌های روستایی استان با محوریت شورای هماهنگی ترافیک استان در چهار موضوع آموزش روستائیان، کنترل، نظارت و تجهیز راه‌های روستایی اقدامات لازم را برنامه ریزی و بر اجرای آن نظارت کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز