خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان تاکید کرد:

مصرف بهینه آب به عنوان یک ضرورت باید مورد توجه تمام مشترکین جامعه قرار گیرد

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۱۱۵

تمامی کارکنان شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان که به نوعی متولی تأمین و توزیع آب شرب مشترکین هستند باید دغدغه چگونگی تأمین آب مورد نیاز مردم را داشته باشند.

ایلنا: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان در مراسم تودیع و معارفه معاون مالی و پشتیبانی این شرکت گفت: هم اکنون حجم سد زاینده رود به ۱۴/۱(یک چهاردهم) ظرفیت رسیده است که این امر بیانگر بحران کم آبی در منطقه است. بنابراین مصرف بهینه آب به عنوان یک ضرورت باید مورد توجه تمام مشترکین از اقشار مختلف جامعه قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، هاشم امینی، به دغدغه مسئولان امر به تأمین آب استان اشاره کرد و گفت: همه مسئولین امر در استان اصفهان یکی از مهم‌ترین اولویت‌هایی که در دستور کار قرار داده‌اند چگونگی تأمین آب مورد نیاز استان در تمام بخش‌ها می‌باشد که در این زمینه تأمین آب شرب از اهمیت بسزایی برخوردار است.

رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان وقوع پیاپی پدیده خشکسالی را تنها مختص به استان اصفهان ندانست و بیان کرد: ۷ سال متوالی است که بخش وسیعی از کشور با پدیده خشکسالی مواجه شده است و وقوع این پدیده تبعات ناگواری در کشور رقم زده است به طوریکه در سال سرانه آب تجدیدپذیر در کشور همه ساله رو به کاهش است و پیش بینی شده است تا سال ۱۴۰۰ این رقم به حدود ۸۰۰ مترمکعب کاهش یابد که این مسئله نشانگر ایجاد تنش آبی در کشور است بنابراین مصرف قطره قطره آب باید به نحوی مدیریت شود.

امینی در ادامه به مقوله مدیریت مصرف آب پرداخت و اعلام نمود: چگونگی مدیریت مصرف آب در تمام بخش‌ها اعم از کشاورزی، صنعت، شرب و خدمات از واقعیت‌های غیرقابل انکار محسوب می‌شود و بر این اساس مسئولان امر در شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان چندسالی است که با اعمال مدیریت مصرف آب موفق شده‌اند به رغم محدودیت‌هایی که در این چند سال اخیر در تأمین آب شرب وجود داشته است آب شرب مورد نیاز مشترکین را در سطح استان در تمام فصول تأمین نمایند و با وجود گرمای بیش از حد در تابستان امسال آب شرب مشترکین را تأمین نمایند.

وی خطاب به پرسنل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان گفت: کارکنان شرکت باید با همدلی و همکاری یکدیگر در صدد ارتقای جایگاه شرکت آب و فاضلاب در سطح استان و کشور برآیند و تمامی سعی و تلاش خویش را معطوف به ارتقای امر سقایی به مردم عزیز به خرج دهند که هم اجر دنیوی و هم اجر اخروی به همراه دارد.

در ادامه کرمانی‌نژاد معاون سابق مالی و پشتیبانی از ۱۸ سال فعالیت خود در آبفای استان اصفهان ابراز خرسندی نمود و گفت: افتخار به کارکردن در کنار پرسنل متخصص و دلسوز این شرکت می‌کنم و بهترین خاطرات من در همکاری با مدیران و کارکنان شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان رقم خورد و به رغم اینکه از مدیران عامل سابق این شرکت درسهای زیادی گرفتم اما همکاری با مهندس امینی شیرینی و حلاوت خاصی داشته است.

سپس با حضور مدیرعامل کرمانی‌نژاد تودیع و حسین اثنی عشری به عنوان معاون مالی و پشتیبانی شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان معرفی شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز