خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی استان اصفهان خبر داد:

کشف کالای قاچاق ۱۵ میلیاردی در شهرضای اصفهان

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۱۱۱

سه محموله کالای قاچاق به ارزش ۱۵ میلیارد ریال در ایست و بازرسی شهید " امامی " شهرستان شهرضای این استان کشف شد.

ایلنا: فرمانده انتظامی استان اصفهاناظهار داشت: ماموران ایست و بازرسی شهید امامی شهرستان شهرضای استان اصفهان در ادامه عملیات مبارزه با قاچاق، دو دستگاه کامیون حامل محموله‌های قاچاق را شناسایی و متوقف کردند.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از اصفهان؛ سردار «عبدالرضا آقاخانی» افزود: در این عملیات‌ها ماموران با هماهنگی مقام قضایی از خودروهای مذکور بازرسی و کالاهای قاچاق که به طرز ماهرانه‌ای جاسازی شده بودند را کشف کردند.

این مقام مسئول عنوان داشت: در این رابطه هر دو دستگاه خودرو توقیف و رانندگان آن‌ها دستگیر و همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

وی ارزش ریالی این محموله‌ها را ۱۵ میلیارد ریال عنوان کرد و اظهار داشت: اقلام قاچاق کشف شده شامل کفش، لوازم آرایشی و بهداشتی، تبلت و گوشی تلفن همراه بوده است.

سردار آقاخانی همچنین از کشف پنج هزار و ۱۶۰ نخ سیگار خارجی قاچاق در طرح بازرسی از واحدهای صنفی این شهرستان خبر داد و گفت: در این رابطه دو واحد صنفی متخلف پلمپ و متصدیان آن‌ها جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان با اشاره به افزایش کشفیات این فرماندهی در زمینه کشف کالای قاچاق از تشدید طرح‌های برخورد و مبارزه با قاچاقچیان کالا در سطح استان خبر داد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز