خبرگزاری کار ایران

شهردار اصفهان در جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان:

مشکل اصلی مترو، عدم وحدت در مدیریت است

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۰۶۲

مشکل اصلی مترو عدم وحدت در مدیریت و تهیه واگن است.

ایلنا: شهردار اصفهان در جلسه علنی امروز شورای اسلامی شهر اصفهان آغاز ولایت حضرت مهدی(عج) را تبریک گفت و اظهار داشت: طی ۱۰ سال گذشته فعالیت چند دوره شورا را پشت سر گذاشته‌ایم، در طول این مدت تمام تصمیم گیری‌ها در جهت اعتلای شهر بوده است البته امکان دارد خطاهایی وجود داشته باشد.
به گزارش خبرگزاری ایلنا از اصفهان؛ سید مرتضی سقائیان‌نژاد با اشاره به اینکه تهیه واگن‌های قطار شهری بر عهده شرکت مادر تخصصی است، افزود: ۵ سال است که نتوانسته‌اند واگن‌ها را تهیه کنند، این در حالی است که ۱۰ ایستگاه فاز اول مترو به دلیل نداشتن واگن بسته است.
وی در ادامه با اشاره به بارش برف خاطرنشان کرد: با توجه به اطلاعات به دست آمده از وضعیت آب و هوا قبل از بارش برف تمام امکانات لازم از قبیل ماشین آلات سبک و سنگین و نیروهای خدمات شهری در حالت آماده باش قرار داشتند.
شهردار اصفهان با بیان اینکه طی دو مرحله در شب بارش برف پاکسازی بزرگراه‌ها و معابر اصلی پوشیده از برف انجام شد، اظهار داشت: روز بعد از بارش برف نیز ۲هزار و ۳۰۰ نیروی خدماتی برف‌های معابر را به سمت رفیوژهای فضای سبز هدایت کردند.
سقائیان‌نژاد ادامه داد: پلیس راهور نیز از فعالیت نیروهای خدمات شهری در رابطه با تسهیل عبور و مرور شهروندان تشکر داشته است.
سقائیان‌نژاد با بیان اینکه بر اساس برنامه اصفهان ۹۵، سالانه باید یک مترمربع به سرانه فضای سبز اضافه شود، تصریح کرد: به منظور توسعه سرانه فضای سبز بر اساس برنامه اصفهان ۹۵، پیش بینی شده است ردیف بودجهٔ متمرکزی برای این منظور اختصاص داده شود تا در مناطقی که آب و زمین وجود دارد ولی به دلیل محرومیت امکان ایجاد فضای سبز وجود ندارد، بتوان با احداثبوستان‌های محلی عمران و آبادانی ایجاد کرد.
وی در خصوص ساختمان جهان نما اظهار داشت: فاز چهارم شامل قسمت بیرونی ساختمان جهان نما در مالکیت شرکت‌های تعاونی ناجا قرار داده شده است که ما در حال مذاکره با آن‌ها هستیم تا این قسمت راه اندازی شود.
شهردار اصفهان ادامه داد: لازم است ورودی‌های ساختمان جهان نما هر چه زود‌تر راه اندازی شود تا از نظر منظر شهری مورد توجه قرار گیرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز