خبرگزاری کار ایران

در اولین جشنواره آثار برترروابط عمومی های منابع طبیعی کشور:

اصفهان حائز ۲ رتبه برتر شد / / اصفهان رتبه دوم در ارزیابی و عملکرد منابع طبیعی شناخته شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۴۸۸

هجدهمین گرد همایی سراسری مسوولین روابط عمومی و نخستین جشنواره آثار برترروابط عمومی ها ۱۸ دی ماه دراصفهان برگزارشد.

ایلنا: با حضور رییس سازمان جنگل ها، مراتع و ابخیزداری کشور، هجدهمین گرد همایی مسوولان روابط عمومی ادارات کل منابع طبیعی و آبخیزداری سراسر کشورهجدهم دیماه در اصفهان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار " ایلنا " از اصفهان، در این گرد همایی نتایج ارزیابی عملکرد روابط عمومی ادارات کل منابع طبیعی اعلام گردید و از استان های بر تر تقدیر به عمل آمد.

در این ارزیابی استان چهار محال و بختیاری و زنجان مشترکا مقام اول، استان اصفهان و مرکزی مقام دوم و استان گیلان و ایلام در مقام سوم قرار گرفتند.

گفتنی است: جشنواره آثار برتر روابط عمومی استان ها نیز همزمان با این گردهمایی برگزار گردید که از برگزیدگان جشنواره با اهداء جوایز تقدیر به عمل آمد.

درحوزه تولید فیلم مستند «طبیعت همسایه من است» از استان کرمان، در حوزه پخش برنامه های تلویزیونی «عمو جنگل بان» از استان کرمانشاه؛ درحوزه انتشار خبر «نبودن فرهنگ سازی» از استان زنجان؛ در حوزه تولید انتشار خبر و گزارش «آبخیزداری و سیل» از استان مرکزی، در حوزه تبلیغات «بیلبورد شهری» از استان خراسان رضوی، در حوزه روابط عمومی الکترونیک «مدیریت وب سایت» از استان سمنان، در حوزه پیامک استان تهران، در حوزه فعالیت های پژوهشی «سند راهبردی روابط عمومی» از استان یزد، در حوزه جلسات پرسش و پاسخ استان اصفهان و در حوزه ارتباطات مردمی «ملاقات های مردمی» استان چهارمحال و بختیاری حایز رتبه های برتر این جشنواره شدند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز