خبرگزاری کار ایران

معاون اداری مالی شهرداری اصفهان خبر داد:

افتتاح شهربازی رویاها همزمان با دهه فجر

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۴۲۴

طبق برنامه ریزی های صورت گرفته فضای شهربازی رویاها همزمان با ایام دهه فجر به طور رسمی افتتاح می شود.

ایلنا: معاون اداری مالی شهرداری اصفهان با بیان اینکه عملیات اجرایی شهربازی رویا‌ها طبق برنامه زمانبندی پیش رفته است، اظهار داشت: در این شهربازی برای همه سلیقه‌ها بازی‌های متفاوتی در نظر گرفته شده تا بتوان رضایت تمام شهروندان را جلب کرد.
به گزارش خبرگزاری ایلنا از اصفهان؛ سید مرتضی حسام‌نژاد مخاطبان اصلی این شهربازی را جوانان و نوجوان دانست و افزود: با برنامه ریزی صورت گرفته پیش بینی می‌شود تمام گروه‌های سنی بتوانند از امکانات موجود در این شهربازی استفاده کنند به طوریکه ایجاد یک مرکز تفریحی و وجود بخش تجاری نیز می‌تواند اوقات فراغت شهروندان را به طور کامل پر کند.
معاون اداری مالی شهرداری اصفهان اظهار داشت: ساختار معماری و جاذبه‌های متنوع شهربازی رویا‌ها دارای ۷ بخش موضوعی مختلف و مدرن شامل شهر دایناسور‌ها، سالن بازی‌های کامپیوتری، سینما چهاربعدی، سفرهای فضایی، استودیو جلوه‌های ویژه، بازی در فضای باز و بازی‌های آبی می‌باشد.
حسام‌نژاد ادامه داد: این مجموعه با بیش از ۷۰ جاذبه متنوع در فضاهای باز و بسته این قابلیت را دارد که در ۷ دقیقه به ۶۰۰ بازدید کننده به طور همزمان خدمات ارائه دهد.
وی بیان داشت: سعی بر این بوده تا در این محیط بخش‌های متنوعی همچون سرزمین دایناسور‌ها، دنیای زیر آب، سفر به فضا و آشنایی با سینما گنجانده شود و مراجعه کنندگان به صورت کاملا طبیعی با قرار گرفتن در هر کدام از این بخش‌ها بتوانند این فضا‌ها را احساس کنند به همین خاطر استفاده از فیلم‌های ۴ بعدی در دستور کار قرار گرفته است.
معاون اداری مالی شهرداری اصفهان تصریح کرد: با توجه به اینکه در یک وقفه زمانی نیاز به تعویض فیلم‌ها وجود دارد تولید فیلم‌های ۴ بعدی بر عهده شهربازی قرار گرفته و با انعقاد قرارداد با شرکت‌های متخصص در این امر این موضوع نیز عملی می‌شود تا برنامه‌ها کاملا متفاوت باشد و تنوع در آن دیده شود.
حسام‌نژاد از مشارکت سازمان عمران، پارک‌ها و فضای سبز، زیباسازی و بازیافت برای احداثو تکمیل پروژه شهربازی رویا‌ها و تامین تاسیسات زیربنایی این مجموعه از جمله برق، آب، و گاز خبر داد و گفت: یک هتل ۱۰ طبقه ۴ ستاره در مجموعه شهربازی رویا‌ها در حال احداثاست.
وی افزود: طبق برنامه ریزی‌های صورت گرفته فضای شهربازی رویا‌ها همزمان با ایام دهه فجر به طور رسمی افتتاح می‌شود ولی بخش تجاری پس از تکمیل در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد.
معاون اداری مالی شهرداری اصفهان با اشاره به پذیرش افراد گفت: به دلیل پیش بینی استقبال شهروندان از این شهربازی، در ابتدا پذیرش نیاز به زمانبندی دارد و بر این اساس در مدت زمان یک ماهه ثبت نام برای پذیرش صورت می‌گیرد و پس از آن سرویس دهی آغاز می‌شود.
حسام‌نژاد با بیان اینکه فضای تفریحی به طور حتم به جذب گردشگر کمک می‌کند، ادامه داد: برنامه ریزی بلند مدت نشان می‌دهد که با ایجاد یک فضای تفریحی، گردشگری و تجاری این مجموعه به پارک شهر با همه نوع امکانات تبدیل می‌شود که در راستای گسترش برنامه‌های مدیریت شهری برای جذب گردشگر نیز به شمار می‌رود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز