خبرگزاری کار ایران

سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بادرود خبر داد:

یک باب منزل مسکونی در خالدآباد به ارزش ۴۰۰ میلیون ریال وقف شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۲۷۹

یک خیر خالدآبادی یک باب ساختمان مسکونی دو طبقه را در خالد آباد ازتوابع شهرستان بادرود وقف کرد.

ایلنا: سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بادرود اظهار داشت: خیری خیراندیش از اهالی خالدآباد، یک باب ساختمان مسکونی به ارزش ۴۰۰میلون ریال را وقف کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، حجت‌الاسلام ولی‌ا.. روان، با بیان اینکه واقف نورمحمدحمامی‌خالدی است، تصریح کرد: این واقف خیراندیش یک ساختمان مسکونی دو طبقه به مساحت ۷۵ مترمربع که در شهر خالدآباد واقع شده است را با مراجعه به اوقاف شهرستان بادرود وقف کرد.

سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بادرود ادامه داد: این موقوفه با نیت تامین هزینه‌های مسجد امام سجاد(ع) خالدآباد(حق‌القدم امام جماعت، هزینه مراسم ولادت و شهادت ائمه اطهار در مسجد و هزینه‌های جاری مسجد) وقف شده است.

وی به هدف واقف از انجام این کار خداپسندانه اشاره کرد و گفت: نورمحمدحمامی‌خالدی هدف از این اقدام خیرخواهانه را ترویج فرهنگ نماز جماعت و همچنین نشر معارف اسلامی و خدمت به جامعه اسلامی بیان نموده است.

روان بیان کرد: ارزش ریالی این موقوفه بالغ بر ۴۰۰ میلیون ریال است.

وی با اشاره به اینکه این موقوفه از نوع منفعتی است گفت: تولیت این موقوفه بر عهده اداره اوقاف شهرستان گذاشته شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز