خبرگزاری کار ایران

پس از پایان مهلت ثبت‌نام ارسال آثار اعلام شد:

ارسال بیش از یک هزار اثر به دبیرخانه جشنواره چهارم حسنات

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۸۲۴

براساس آخرین آمار به دست آمده از ارسال آثار به دبیرخانه چهارمین جشنواره ملی فیلم کوتاه حسنات اصفهان یک هزار و ۱۱۲ اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده است.

ایلنا: فراخوان عمومی ارسال آثار به دبیرخانه این جشنواره ۲۳ مهر ماه سال جاری اعلام شد و هنرمندان علاقمند برای شرکت در این جشنواره مهلت داشتند تا اول دی ماه آثار خود را به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، به دلیل مراجعات زیاد و استقبال قابل توجه سینماگران و فیلم سازان جوان از جشنواره، دبیرخانه چهارمین جشنواره ملی فیلم کوتاه حسنات اصفهان مهلت ثبت نام آثار در سامانه این جشنواره را تا ۱۰ تیر ماه تمدید کرد.

در این راستا و پس از پایان مهلت ثبت نام آثار بیش از یک هزار و ۱۰۰ اثر در قالب‌های فیلم کوتاه داستانی، مستند و فیلم‌نامه به دبیرخانه چهارمین جشنواره ملی فیلم کوتاه حسنات اصفهان ارسال شده است.

گفتنی است ۴۸۵ اثر از بین آثار ارسال شده به دبیرخانه این دور از جشنواره در بخش داستانی است که از این تعداد ۱۱۸ اثر تجربهٔ نخست، ۳۱۳ اثر مسابقهٔ ملی و ۵۴ اثر نیز فیلم تبلیغاتی و اطلاع رسانی در این بخش به دبیرخانه جشنواره ملی فیلم کوتاه حسنات اصفهان ارسال شده است.

ارسال آثار هنرمندان ۸۹ شهر کشور در بخش داستانی

ارسال آثار هنرمندان ۸۹ شهر در بخش داستانی به چهارمین جشنواره ملی فیلم کوتاه حسنات اصفهان در نوع خود قابل توجه است که در این میان هنرمندان استان تهران با ارسال ۱۴۱ اثر و اصفهان با ارسال ۸۱ اثر در این بخش پیشتاز ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره بودند.

متولدین دهه ۶۰ بیشترین آثار را در بخش داستانی به دبیرخانه این جشنواره ارسال کردند و این در حالی است که خانم قمر قهرمانی ۷۳ ساله از تهران مسن‌ترین و مسعود برآرو از بادرود، سینا بند علیزاده، سید آرمین محمودی و سید صالح کاشفی از تهران هنرمندان ۱۴ ساله‌ای هستند که به عنوان کوچک‌ترین هنرمندان این بخش در این دور از جشنواره آثار خود را به دبیرخانه ارسال کرده‌اند.

حضور فعال انجمن‌های سینمای جوان سراسر کشور، کانون بسیج هنرمندان، انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس، موسسات آزاد تصویربرداری، مراکز صداو سیمای استان‌های سراسر کشور و حوزه‌های هنری برای ارسال آثار در نوع خود قابل توجه است.

۳۸۰ فیلم‌نامه به دبیرخانه جشنواره چهارم ارسال شد

در بخش فیلمنامه چهارمین جشنواره ملی فیلم کوتاه حسنات اصفهان نیز ۳۸۰ اثر از ۵۶ شهر کشور به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده است که از این تعداد ۳۰۶ اثر در بخش مسابقه ملی و ۷۴ اثر نیز در بخش تبلیغات و اطلاع رسانی به دبیرخانه جشنواره ملی فیلم کوتاه حسنات اصفهان ارسال شده است.

فیلم‌نامه نویسان اصفهان با ارسال ۷۳ اثر و تهران با ۵۶ اثر به دبیرخانه جشنواره پیشتاز ارسال آثار در این بخش بوده‌اند.

متولدین دهه ۵۰ بیشترین فیلم‌نامه را به این دور از جشنواره ارسال کردند که در این میان محمد علی شیروانی ۵۷ ساله از اصفهان پگاه مومبینی ۱۳ ساله از رامهرمز به عنوان مسن‌ترین و کوچک‌ترین هنرمندان آثار خود را به این بخش از جشنواره ارسال کردند.

ارسال ۲۴۷ اثر به بخش مستند جشنواره چهارم

در بخش مستند این دور از جشنواره حسنات نیز ۲۴۷ اثر ارسال شده است که از این تعداد ۲۴ اثر تجربه نخست، ۱۸۳ اثر در بخش مسابقه ملی و ۴۶ اثر نیز در بخش فیلم تبلیغاتی و اطلاع‌رسانی به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است.

هنرمندان ۴۰ شهر کشور آثار خود را به بخش مستند چهارمین جشنواره ملی فیلم کوتاه حسنات اصفهان ارسال کردند که از میان تمام شهرهای کشور هنرمندان تهرانی با ارسال ۶۲ اثر و اصفهانی با ۴۴ اثر بیشترین آمار ارسالی به این بخش را به خود اختصاص دادند.

متولدین دهه ۵۰ نیز در این بخش پیشتاز میانگین سنی ارسال آثار به دبیرخانه چهارمین جشنواره ملی فیلم کوتاه حسنات اصفهان بودند که در بین این هنرمندان علی سلطان‌زاده ۶۸ ساله از یزد مسن‌ترین و امید حنطوش‌زاده ۱۴ ساله از دزفول کوچک‌ترین هنرمند ارسال آثار به این بخش معرفی شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز