خبرگزاری کار ایران

‏معاون امدادونجات جمعیت هلال احمر استان اصفهان خبر داد:

خدمت‌رسانی امدادگران هلال احمر به ۸۳۷ نفر حادثه دیده

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۷۲۴

امدادگران هلال احمر استان به ۸۳۷ مسافر آسیب دیده کمک رسانی کردند.

ایلنا: معاون امداد ونجات جمعیت هلال احمر استان اصفهان گفت: در پی بارش برف در سراسر استان امدادگران جمعیت هلال احمر استان، به مسافران در راه مانده و سوانح جاده‌ای امدادرسانی کردند.
به گزارش خبرگزاری ایلنا از اصفهان؛ حیدرعلی خانبازی افزود: در این عملیات که به مدت ۲۸ ساعت به طول انجامید ۸۳۷ نفر حادثه دیده در راه‌های مواصلاتی استان از خدمات جمعیت هلال احمر بهره‌مند شدند.
خانبازی تشریح کرد: از بین ۱۱۶ مورد حادثه برف و کولاک، ۵۲ مورد حادثه جاده‌ای، ۷ مورد حادثه شهری و ۱ مورد حادثه کارگاهی در مجموع ۸۳۷ نفر حادثه دیده و ۱۰۷ نفر مصدوم قرار داشتند که ۸۸ نفر مصدوم به صورت سرپایی و ۱۹ نفر به مراکز درمانی اعزام شدند، همچنین ۵۴۶ نفر در پایگاه‌های امدادونجات بین شهری هلال احمر استان اسکان یافتند.
معاون امداد ونجات جمعیت هلال احمر استان اصفهان خاطرنشان کرد: در بین ۵۴۶ نفر اسکان یافته در پایگاه‌ها ۵۵ ست غذایی، ۴۳۰ قرص نان و ۴۱۰ قوطی کنسرو توزیع شد.
وی تصریح کرد: در این عملیات ۳۷ پایگاه امداد و نجات بین شهری، ۲۶ شعبه اجرائی و ۷۲۱ امدادگر و نجاتگر به استعداد ۲ دستگاه خودروی آرگو برف رو، ۴۷ دستگاه آمبولانس، ۲۶ دستگاه وانت کمک دار و ۱۵ دستگاه خودروی نجات بکارگیری شدند.
خانبازی در پایان به هموطنان عزیز توصیه کرد از سفرهای غیرضروری اجتناب کرده و در صورت مسافرت از ایمنی خودرو از قبیل معاینه فنی، داشتن زنجیر چرخ و… اطمینان داشته و غذا و لباس گرم همراه خود داشته باشند و در صورت بروز حادثه با شماره ۱۱۲ جمعیت هلال احمر جهت دریافت کمک تماس بگیرند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز