خبرگزاری کار ایران

معاون توسعه مدیریت دانشگاه علوم پزشکی اصفهان خبر داد:

بدهی ۱۷۰ میلیارد تومانی دانشگاه علوم پزشکی استان اصفهان

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۶۹۹

اعتبار اختصاص یافته برای تکمیل بیمارستان‌های نیمه تمام به علت کسری اعتبار و عدم پرداخت مطالبات معوق کارکنان، برای این بخش هزینه می‌شود.

دانشگاه علوم پزشکی که از سال ۹۱ تاکنون ۱۷۰ میلیارد تومان به پرسنل، پیمانکاران و بیمارستان‌های وابسته به دانشگاه بدهی دارد.
به گزارش خبرگزاری ایلنا از اصفهان؛ معاون توسعه مدیریت دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در نشست خبری رییس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان و معاونان این دانشگاه با اصحاب رسانه، با اشاره به اینکه دو سال هزینه پرسنلی برابر است با هزینه ساخت یک بیمارستان، گفت: اعتبار اختصاص یافته برای تکمیل بیمارستان‌های نیمه تمام به علت کسری اعتبار و عدم پرداخت مطالبات معوق کارکنان، برای این بخش هزینه می‌شود.
علیرضا یوسفی در ادامه با بیان اینکه احداثبیمارستان کاری است پر هزینه و نگهداری آن پرهزینه‌تر، تصریح کرد: برخی طرح‌های نیمه تمام پزشکی بخاطر تقاضای مردم و سیاستگذاری‌های اشتباه در ایجاد امکانات درمانی بوده است.
رییس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان نیز در نشست خبری با اصحاب رسانه، بدهی این دانشگاه به پرسنل بیمارستان‌ها را در کیفیت ارائه خدمات مؤثر عنوان کرد و افزود: این کسری بودجه مانعی برای استخدام نیروهای جدید و جایگزینی تجهیزات و امکانات است.
غلامرضا اصغری، متولیان سلامت جمعیت ۴ میلیون و ۲۰۰ هزار نفری استان را ۲۲ شبکه بهداشت و درمان و ۳۳ بیمارستان فعال در استان دانست و افزود: سعی ما بر آن است تا بر اساس اصل صداقت، آمار واقعی را به مردم ارائه کنیم، همراهی و همگامی در این مسیر را از رسانه‌ها خواستار شد.
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، با اشاره به ارائه خدمات بهداشتی و درمانی در دور‌ترین مناطق و روستاهای محروم، تأکید کرد: مسئولان و خیرین لازم است ما را در خدمت رسانی بهتر و بیشتر به مردم مناطق محروم در حوزه بهداشت و درمان یاری کنند.
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان نیز با اشاره به تعداد ۵۲ بیمارستان در کل استان، گفت: ۳۳ بیمارستان متعلق به دانشگاه علوم پزشکی و مابقی به سازمان بیمه تأمین اجتماعی، سازمانهای خصوصی، خیریه و… تعلق دارد.
حیدرعلی داوری در ادامه اظهار داشت: تعداد تخت‌های مصوب تا پایان سال ۹۴،۷ هزار و ۹۸۱ تخت است که در حال حاضر ۶ هزار و ۹۵ تخت، فعال است.
وی همچنین اظهار داشت: ۵۲۰ بیمار هموفیلی، ۸۲۵ بیمار تالاسمی، ۶۲۳ بیمار دیالیزی و ۴ هزار و ۳۰۰ بیمار مبتلا به‌ ام اس در استان اصفهان وجود دارد.
گفتنی است، عقدک معاون فنی دانشگاه علوم پزشکی استان نیز عنوان کرد: با توجه به اینکه در حوزه واکسیناسیون از حدود یکسال قبل با کمبود واکسن‌هایی همچون واکسن فلج اطفال و واکسن هاری مواجهیم، بهتر است برای استفاده بهینه مراکز واکسیناسیون متمرکز شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز