خبرگزاری کار ایران

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان:

صنعت توریسم، یکی از بازوهای محرکه رشد و توسعه همه جانبه کشور

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۵۰۶

صنعت گردشگری از بزرگترین عوامل توسعه اقتصادی و درآمدی شناخته می‌شود.

ایلنا: عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به اینکه امروزه صنعت گردشگری یکی از پدیده‌های بزرگ و تاثیرگذار جوامع بشری و شهرهای موفق دنیا است، گفت: از دیدگاه اقتصادی، گردشگری برای کشورهای زیادی از اهمیت بسزایی برخوردار بوده که در گذشته همواره رشد و توسعه روزافزونی را تجربه کرده و امروز به عنوان یکی از بزرگ‌ترین عوامل توسعه اقتصادی و درآمدی شناخته می‌شود.
به گزارش خبرگزاری ایلنا از اصفهان؛ نورالله صلواتی با اعلام این مطلب اظهار داشت: در شرایط جاری کشور ما و پس از شکست پروژه ایران هراسی، افق‌های بزرگی برای جذب توریست به روی کشور ما گشوده شده است.
عضو شورای اسلامی شهر اصفهان اذعان داشت: با توجه به وضعیت کشورهای مجاور می‌توان صنعت توریسم را به یکی از بازوهای محرکه رشد و توسعه همه جانبه کشور و رفع بحران بیکاری تبدیل نمود و این رشد و توسعه، صادرات غیرنفتی، اشتغالزایی، توسعه زیرساخت‌ها و انفجار سازندگی را با استفاده از سرمایه گذاری‌های خارجی و داخلی به دنبال خواهد داشت.
صلواتی تاکید کرد: سرمایه گذاری در این زمینه سود و منفعت زیادی برای سرمایه گذاران، افزایش درآمدهای شهری و مردم محلی و افزایش سطح رفاه عمومی شهروندان به همراه خواهد داشت.
عضو شورای اسلامی شهر اصفهان اذعان داشت: صنعت گردشگری تنها صنعتی است که آینده بسیار روشن، پربار و تضمین شده دارد، به طوریکه نقش صنعت گردشگری به عنوان صادرات نامرئی، صنعت سبز و حافظ محیط زیست کاملا آشکار شده است.
صلواتی اظهار داشت: با توجه به وجود عناصر تاریخی - اسلامی متعدد در سطح شهر، صنایع دستی ویژه و خاص اصفهان و دیگر پارامتر‌ها، در حال حاضر فضا آماده استفاده و بهره برداری حداکثری از این وضعیت استثنایی در جهت ارتقای اصفهان به عنوان یک قطب گردشگری فعال و پویا در دنیاست.
وی عنوان کرد: امیدواریم در دوره چهارم شورا و با تشکیل کمیسیون گردشگری در شورا و همت مدیریت شهری و همکاری همه نهادهای ذیربط در جهت کاهش موانع جذب توریست و همکاری و ارائه امتیازات و تسهیلات و سهولت در امر صدور پروانه برای ساخت‌های امر گردشگری از جمله هتل و غیره، شاهد رشد ورود گردشگران به شهر گنبدهای فیروزه‌ای باشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز