خبرگزاری کار ایران

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان خبر داد:

اضافه شدن بیش از ۲۰۰ کیلومتر راه به چرخه راه‌های استان اصفهان در طول یک سال گذشته

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۴۸۳

در طول یک سال گذشته تاکنون ۲۰۰ کیلومتر راه به چرخه راههای استان اصفهان اضافه شده است که حاصل تلاش تمامی همکاران و همدلی پیمانکاران و مشاورین حوزه راه استان است.

ایلنا: مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان آئین تودیع و معارفه سرپرست مدیریت ساخت و توسعه راه‌های اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان، مدیریت ساخت و توسعه راه‌ها را دارای وضعیت استراتژیک و مهم ارزیابی کرد و اظهار داشت: این اداره کل در تلاش است با استفاده از خلاقیت و نوآوری‌های روز دنیا در زمینه ساخت راه‌ها در توسعه و ایمنی هرچه بیشتر راه‌های استان اصفهان کوشا باشد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از اصفهان؛ محمود محمودزاده با اشاره به اقدامات موثر حوزه راهسازی این اداره کل افزود: با توجه به کمبود منابع مالی و اعتباری در طول یک سال گذشته تاکنون ۲۰۰ کیلومتر راه به چرخه راههای استان اصفهان اضافه شده است که حاصل تلاش تمامی همکاران و همدلی پیمانکاران و مشاورین حوزه راه استان است.

محمودزاده متوسط برخورداری راه را در کشور به ازای هر ۱۰۰ کیلومتر مربع مساحت بیش از ۱۱ کیلومتر راه عنوان کرد و گفت: استان اصفهان با توجه به موقعیت خاص چهارراه ترانزیت کشور و دارا بودن رتبه اول حمل و نقل بار و مسافر متاسفانه به ازای هر ۱۰۰ کیلومتر مربع مساحت دارای کمتر از ۱۰ کیلومتر راه می‌باشد که نسبت به متوسط کشور کمتر است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان از پیمانکاران و مشاورین حوزه راهسازی به عنوان بازوان توانمند این اداره کل یاد کرد و از تلاش‌های بی‌وقفه آنان تقدیر کرد.

گفتنی است در این مراسم طی حکمی مهندس عباس صالحی به سمت سرپرست این مدیریت منصوب شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز