خبرگزاری کار ایران

استاندار اصفهان در سومین همایش گزینشگران استان:

تعهد و التزام به ولایت فقیه، لازمه انتخاب افراد شایسته است

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۳۰۳

استاندار اصفهان در سومین همایش گزینشگران استان گفت: گزینشگران با انتخاب بهترین ها، شایسته گزینی را در عرصه سالم سازی نظام اداری به نمایش می گذارند.

ایلنا: استاندار اصفهان گفت: گزینش به عنوان بازوی توانمند مدیریتی می تواند در زمینه انتخاب نیروهای کارآمد، متخصص، متعهد و خداباور به عنوان مشاوری امین در کنار مدیران ایفای نقش کند.

به گزارش " ایلنا " از اصفهان، " رسول زرگرپور " در سومین همایش گزینشگران استان اصفهان به مناسبت ۱۵ دیماه روز فرمان تاریخی و سرنوشت ساز حضرت امام(ره) مبنی بر تشکیل هیاتهای گزینش در دانشگاه آزاد اسلامی خوراسگان گفت: در این روز، قانونی درست، منطقی و متعالی برای گزینش نیروها در نظام حکومتی کشور پایه گذاری گردید.

وی با بیان اینکه در آن زمان به دلیل توطئه های فراوان داخلی و خارجی که نظام نوپای اسلامی را مورد هجمه قرار داده بود، اثرات و برکات این فرمان قابل درک و توجه بود، اظهار داشت: امروز که این توطئه ها و دسیسه ها و تحریم ها شاید در اوج، خودنمایی می کند این نگاه ژرف بین و آینده نگر حضرت امام بیش از پیش مورد تحسین و ستایش قرار می گیرد.

" زرگرپور " با اشاره به اینکه عده ای به غلط تصور می کنند که گزینش ابداعی نظام جمهوری اسلامی ایران است، افزود: به لحاظ این تصور نادرست دشمنان این نظام خواهان حذف آن و حداقل محدود شدن آن هستند و دوستان نا آگاه هم آن را بسیار مقدس می پندارند و هرگونه نقد به آن را بر نمی تابند.

استاندار اصفهان افزود: در جمهوری اسلامی به عنوان نظام الگو برای سایر کشورهای مسلمان؛ هدف و مقصود گزینش، انتخاب انسانهای شایسته، خداباور، متعهد، صالح و کارآمد، خلاق و پرتلاش است.

" زرگرپور " تاکید کرد: نیروهایی که گزینش می شوند باید مراجعه کننده را ولی نعمت خود بدانند و حل مشکلات مردم را توفیق الهی بدانند.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری افزود: گزینش باید هوشمندانه، عالمانه، و دقیق باشد.

استاندار اصفهان ایجاد بستری مناسب به منظور وحدت رویه و همدلی بین گزینشگران را فرصت مغتنمی برای تبادل اطلاعات و تجارت و اندیشه های ناب فعالان این عرصه عنوان کرد.

زرگرپور اذعان داشت: مدیران دستگاه های اجرایی، گزینش را سدی در برابر حرکت خود نپندارند زیرا گزینش به عنوان بازوی توانمند مدیریتی می تواند در زمینه انتخاب نیروهای کارآمد، متخصص، متعهد و خداباور به عنوان مشاوری امین در کنار مدیران ایفای نقش کند.

وی ادامه داد: مدیران دستگاه های اجرایی در اجرای سیاستهای دولت تدبیر و امید و در انتصابات خویش به ویژه پستهای مدیریتی و حساس، انتخاب اصلح را ملاک عمل قرار دهند و افراد را براساس لیاقت، شایستگی، توانمندی و اعتدال آنها منصوب کنند.

رسول زرگرپور خاطرنشان کرد: آنچه تعامل بین گزینش و مدیران را قوت می بخشد حرکت هماهنگ به مثابه دو بال پرواز برای ارتقای سطوح سازمانی است.

وی بهره مندی از علم و تخصص و برخورداری از کفایت، فضایل اخلاقی، تعهد و التزام به ولایت فقیه را لازمه کار برای انتخاب افراد شایسته دانست.

وی در پایان از زحمات و تلاش های مدیران و اعضای هسته ها، کارشناسان و رابطین گزینش دستگاه های اجرایی، مراکز نظامی و انتظامی و نهادهای انقلایی تقدیر و تشکر نمود.


نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز