خبرگزاری کار ایران

با موافقت مدیر عامل شرکت ملی گاز استان اصفهان:

اداره گاز شهرستان خوانسار مستقل شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۳۶۶

در حاشیه معرفی مدیر جدید اداره گاز شهرستان خوانسار، فرماندارشهرستان خوانسار طرح مستقل شدن اداره گاز این شهرستان از گلپایگان و همچنین محاسبه مبلغ گاز در منطقه خوانسار با توجه به اقلیم کمترازیک را از مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان خواستار شد که با اولین پیشنهادفرماندار موافقت شد.

ایلنا: فرماندار خوانساردر دیداربا مدیر عامل شرکت گاز استان اصفهان گفت: درخواست اول ما این است که با توجه به شرایط خاص جغرافیایی و وسعت این شهرستان، اداره گاز شهرستان خوانسار برای انجام بهتر ماموریتهای خود از گلپایگان مستقل شود که با موافقت مدیر عامل شرکت ملی گاز استان اصفهان این کار از ابتدای هفته آتی عملیاتی می‌شود.

په گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، پوراحمدی افزود: درخواست دوم ما این است که با توجه به شرایط خاص اقلیمی خوانسار و پایین بودن میانگین دمای هوا در طول سال خصوصا در فصل پاییز و زمستان که گا‌ها برودت هوا برای روزهای متمادی به ۱۵درجه زیر صفر و حتی پایین‌تر می‌رسد، شرکت ملی گاز اقلیم خوانسار را از درجه ۲ به درجه ۱ کاهش دهد.

وی گفت: در صورت این اتفاق محاسبه مبلغ گاز برای مردم با توجه به اقلیم ۱ کمتر خواهد بود و در نتیجه فشار مالی ناشی از قبوض سنگین گاز برای مردم کمتر خواهد بود.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان نیز در این خصوص قول مساعدت ویژه داد و به مدیر گاز شهرستان ماموریت داد تا اسناد لازم در این رابطه را جمع آوری وجهت طی مراحل به استان و تهران ارسال نماید.

مومنی گفت: امیدواریم بتوانیم تا چند ماه آینده طرح تغییر اقلیم و محاسبه نرخ گاز در این شهرستان را بر اساس اقلیم یک عملیاتی کینم و این کار مهم برا رای شهرستان خوانسار جزء برنامه‌های سال آتی اعمال نماییم.

اشرف الکتابی مدیر اداره گاز شهرستان خوانسار شد

در مراسم معارفه مدیر جدید اداره گاز شهرستان خوانسار که با حضور مدیر عامل شرکت ملی گاز استان و معاونین وی در دفتر کار فرماندار انجام شد.، فرماندار خوانساربا تقدیر از تلاشهای شرکت ملی گاز استان در جهت تکمیل شبکه گاز شهرستان، از تلاشهای شهسواری در مورد تصدی وی تشکر نمود و برای اشرف الکتابی مدیر جدید آرزوی موفقیت نمود.

فرماندار خوانسارگفت: سعی شد در یکی دوسال گذشته تغییر مدیران شهرستان با در نظر گرفتن ۳ اصل تخصص، تعهد و حتی المقدور بومی بودن انجام پذیرد و اشرف الکتابی نیز ضمن دارا بودن سه اصل سابقه خوب و قابل قبولی در مسئولیتهای قبل داشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز