خبرگزاری کار ایران

با سرعت عمل ماموران اورژانس اصفهان:

دو زن که دچار ایست قلبی شده بودند به زندگی بازگشتند

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۱۳۵

زن۸۰ساله وهمچنین زن۵۵ساله ای، با تلاش تکنسین های اورژانس پیش بیمارستانی ۱۱۵شهرستان اصفهان دریک روز به زندگی دوباره بازگشتند.

ایلنا: رئیس اداره اورژانس پیش بیمارستانی شهرستان اصفهان گفت:: ساعت۹:۳۷ روزجمعه۶دیماه ۹۲، طی تماسی با اتاق فرمان ۱۱۵ شهرستان اصفهان اعلام شد، زن۸۰ساله ای دچارکاهش سطح هوشیاری شده است.

به گزارش خبرنگار " ایلناگ از اصفهان، دکتر " نیک نام " افزود: سریعا یک واحد امدادی اورژانس پیش بیمارستانی۱۱۵ به محل اعزام ومشاهده گردید که مصدوم دچار ایست قلبی تنفسی شده که سریعا عملیات احیاء قلبی ریوی را بر وی انجام دادند و پس از ۲۵دقیقه تلاش و انجام اقدامات اولیه، زن۸۰ساله به زندگی دوباره بازگشت.

وی افزود: پس از بازگشت علائم حیاتی مصدوم و هوشیاری کامل وی توسط واحد امدادی اورژانس پیش بیمارستانی۱۱۵ به بیمارستان الزهرا(س) منتقل گردید.

گفتنی است، آقایان احمدمحبوبی و حمیدرضا نظری، تکنسین‌های فوریتهای پزشکی حاضر در این عملیات احیای موفقیت آمیز بودند.

دکتر " نیک نام " همچنین بااشاره به احیاءموفق دیگری درهمان روزافزود: درساعت۹:۴۸ طی تماسی با اتاق فرمان ۱۱۵ شهرستان اصفهان اعلام شد، زن۵۵ساله ای دچار کاهش سطح هوشیاری شده است.

وی افزود: سریعا یک واحد امدادی اورژانس پیش بیمارستانی به محل اعزام و مشاهده گردید که مصدوم دچار ایست قلبی تنفسی شده که عملیات احیاء قلبی ریوی را بر وی انجام دادند و پس از ۲۰دقیقه تلاش و انجام اقداماتی اولیه، زن۵۵ ساله به زندگی دوباره بازگشت.

وی افزود: پس از بازگشت علائم حیاتی مصدوم و هوشیاری کامل، وی توسط واحد امدادی اورژانس پیش بیمارستانی۱۱۵ به بیمارستان امین منتقل گردید.

گفتنی است، آقایان امین بودات و مسعودسوسنی، تکنسین‌های فوریتهای پزشکی حاضر دراین عملیات احیای موفقیت آمیز بودند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز