خبرگزاری کار ایران

به مناسبت آغاز هفته وقف در اصفهان صورت گرفت:

گلباران گلستان شهدای اصفهان؛ نواختن زنگ وقف در مدارس

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۱۰۷

همزمان با نخستین روز از هفته وقف در راستای ترویج ونهادینه کردن این سنت حسنه، زنگ وقف با حضور مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان در دبیرستان شیخ بهایی طنین انداز شد.

ایلنا: همزمان با نخستین روز از هفته وقف در راستای ترویج ونهادینه کردن این سنت حسنه، زنگ وقف با حضور مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان در دبیرستان شیخ بهایی طنین انداز شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان ۹ دی ماه با حضور در مدرسه شیخ بهایی پس از به صدا در آوردن زنگ وقف با بیان اینکه موقوفات می‌توانند در تمام بخش‌های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی باشد ادامه داد: در وقف باید نیازهای جامعه سنجیده شود.

حجت الاسلام رضا صادقی اظهار داشت: در دین مبین اسلام حضرت خدیجه(س) بزرگ‌ترین بانوی واقف بودهاند چرا که ایشان تمامی اموال و ثروت خود را به منظور ترویج و تبلیغ اسلام وقف نمودند.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان ادامه داد: اکنون در نظام جمهوری اسلامی باید برای ترویج فرهنگ قرآنی، نخبگان و در حمایت از مخترعان و حافظان قرآن مجید موقوفه‌هایی ثبت شود.

وی با اشاره به اینکه این افراد در جهت اعتلای نظام و تحکیم انقلاب اسلامی در تلاش هستند افزود: با حمایت از این افراد باید در رساندن صدای انقلاب و پیشرفت‌های آن به دنیا همت کنیم.

همچنین همزمان با آغاز روز و هفته وقف، حجت‌الاسلام رضا صادقی مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان به همراه کارکنان این اداره با حضور در گلستان شهداء اصفهان نسبت به مقام شامخ شهداء ادای احترام کرد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان در حاشیه این مراسم در جمع کارکنان این اداره اظهار کرد: همزمانی روز وقف با سالروز حماسه ۹ دی را به فال نیک می‌گیریم و با شهدای گلگون‌کفن انقلاب تجدید دوباره می‌کنیم.

وی افزود: در هفته وقف، برنامه‌های متنوع و گوناگون فرهنگی در سراسر استان برگزار می‌شود تا مردم هرچه بیشتر با این سنت حسنه آشنا شوند.

صادقی همچنین از نمایشگاه «همه واقف باشیم» که به مناسبت هفته وقف در کنار حسینیه گلستان شهدای اصفهان برپا شده، بازدید کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز