خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان تاکید کرد:

فعالیتهای فرهنگی، محرومیت زدایی و توسعه گردشگری و حمل و نقل عمومی از اولویتهای بودجه سال آینده شهرداری

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۰۰۷

توجه به فعالیتهای فرهنگی، محرومیت زدایی، توسعه گردشگری و توسعه و تجهیز حمل و نقل عمومی از اولویتهای بودجه سال آینده شهرداری اصفهان است.

ایلنا: رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان، در آغاز شانزدهیمن جلسه علنی این شورا از تصویب راهبردهای بودجه سال آینده شهرداری در کمیسیون تلفیق شورای اسلامی شهر و ابلاغ آن خبر داد و گفت: رویکرد شورای چهارم در این بودجه توجه ویژه به فرهنگ و فعالیتهای فرهنگی است که برای تحقق این مهم بودجه و اعتبارات برنامه های فرهنگی به ویژه ردیف های امور برنامه­ای فرهنگی شهرداری افزایش خواهد یافت.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از اصفهان؛ رضا امینی محرومیت­زدایی را از دیگر اولویت­های بودجه سال ۹۳ شهرداری اصفهان بیان کرد و افزود: با افزایش قابل توجه بودجه متمرکز در شهرداری مرکزی، لکه های محروم در این کلانشهر شناسایی و نسبت به رفع آنها اقدام خواهد شد.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان، ایجاد مدیریت سلامت با رویکرد کاهش و حذف هزینه های اضافی را از دیگر اولویتهای بودجه سال آینده شهرداری دانست و تصریح کرد: استفاده از ظرفیتها و امکانات موجود در جهت اطلاع­رسانی و آگاهی مردم در زمینه سلامت جسم و روان به ویژه در پیوست­­های طرح­ها و پروژه­های مختلف مورد توجه قرار گرفته است.

وی از پیش بینی اعتبارات لازم برای توسعه گردشگری به عنوان راهکار اساسی برای ایجاد درآمد پایدار در بودجه سال آینده شهرداری خبر داد و گفت: بحمدا… ساختارهای موجود امکان پذیرایی از گردشگران داخلی و خارجی را فراهم کرده است و کار کارشناسی در این حوزه و پیش بینی راههای عملیاتی جدی برای جذب بیشتر گردشگر و تحول جدی در فضای شهری و انتقال فرهنگ بومی مردم اصفهان به عنوان پایتخت فرهنگ و تمدن ایران اسلامی و پایتخت فرهنگی جهان اسلام، به سراسر کشور و جهان و شکوفای بخشهای اقتصادی و اجتماعی در این کلانشهر ضروریست.

امینی، توسعه و تقویت ناوگان حمل و نقل عمومی و تسریع در عملیات اجرایی ایستگاههای باقیمانده از خط اول قطار شهری اصفهان را از دیگر موضوعات قابل توجه در بودجه سال ۹۳ شهرداری بیان کرد و افزود: برای تحقق این مهم و بهره برداری از خط اول قطار شهری، همکاری و مساعدت مجلس شورای اسلامی و دولت ضروریست.

وی از بهره برداری آزمایشی بخشی از خط اول قطار شهری با ورود واگنها به اصفهان در ماههای آینده خبر داد و گفت: با بهره برداری آزمایشی و رفع اشکالات احتمالی و تخصیص اعتبارات لازم، این آرزوی دیرینه مردم اصفهان برآورده خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز