خبرگزاری کار ایران

شهردار اصفهان خبر داد:

برای تکمیل خط یک مترو یک هزار میلیارد تومان نیاز است

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۹۹۸

قرار است معادل ۳.۷ میلیارد دلار برای کل قطارشهری ۵ کلانشهر اختصاص یابد که از این بودجه ۱۱۱ میلیارد تومان برای قطار شهری اصفهان در سال آینده در نظر گرفته شده است که با این اعتبار بودجه تخصیص نیافته سه سال گذشته نیز محقق نمی‌شود.

ایلنا: شهردار اصفهان با بیان اینکه قرار است معادل ۳.۷ میلیارد دلار برای کل قطار شهری ۵ کلانشهر اختصاص یابد، افزود: از این بودجه ۱۱۱ میلیارد تومان برای قطار شهری اصفهان در سال آینده در نظر گرفته شده است که با این اعتبار بودجه تخصیص نیافته سه سال گذشته نیز محقق نمی‌شود.
به گزارش خبرگزاری ایلنا از اصفهان؛ سید مرتضی سقاییان‌نژاد با بیان اینکه در بودجه کشور ۲۰ میلیارد تومان برای طرح بهشت آباد اختصاص داده شده است، تصریح کرد: این در حالی است که برای لوله کشی یزد از طریق منابع زاینده رود ۵۰ میلیارد تومان اعتبار پیش بینی شده است.
شهردار اصفهان به بدهی دولت به شهرداری‌ها اشاره کرد و ادامه داد: دولت ۲۶۰ میلیارد تومان به شهرداری اصفهان بدهکار است و هر سال ردیف بودجه‌ای در این خصوص اختصاص می‌دهد ولی هنوز محقق نشده است.

سقائیان‌نژاد در ادامه با اشاره به توسعه پالایشگاه اظهار داشت: ۲۰۰ هکتار از اراضی اطراف پالایشگاه برای توسعه اختصاص داده شده، این در حالی است که عمده‌ترین تولیدات پالایشگاه با استفاده از سوخت مازوت است که تاثیر زیادی بر آلایندگی هوا و محیط زیست شهر دارد.
شهردار اصفهان بیان داشت: سه سال است که پالایشگاه عوارض آلایندگی را به شهر اصفهان پرداخت نکرده که لازم است که این مهم پیگیری شود.

شهردار اصفهان با بیان اینکه میلیارد‌ها تومان سالانه برای کمک به مساجد از سوی مدیریت شهری اختصاص می‌یابد، تصریح کرد: در برنامه اصفهان ۹۵ نیز ردیف‌های متعددی برای وقف و کمک به مساجد اختصاص داده شده است.
سقائیان‌نژاد با اشاره به زمین وقفی خریداری شده در اطراف منارجنبان خاطرنشان کرد: زمینی از سوی شهرداری در اطراف منارجنبان برای ساماندهی این اثر تاریخی خریداری شده است ولی طرح سرمایه گذار مورد تایید میراثفرهنگی قرار نگرفته است به همین منظور هنوز اقدامی در اطراف منارجنبان انجام نشده است.
وی در خصوص مصلی اصفهان اظهار داشت: با توجه به قیمت گذاری سال ۸۳، شهرداری ۳۰ میلیارد تومان در خصوص مجوز پروانه ساخت مصلی طلبکار است ولی تاکنون سکوت کرده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز