خبرگزاری کار ایران

با تجلیل از ۶۰ نیکوکار؛

اولین همایش خیرین سلامت شهر دهق برگزار شد

کد خبر : ۱۳۲۳۹۲

اولین همایش خیرین سلامت شهر دهق با تجلیل از ۶۰ نفر از نیکوکاران بخش سلامت در تالار فرهنگی ورزشی بهار این شهر برگزار شد.

ایلنا: اولین همایش خیرین سلامت شهر دهق با تجلیل از ۶۰ نفر از نیکوکاران بخش سلامت در تالار فرهنگی ورزشی بهار این شهر برگزار شد.
به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، مدیرعامل موسسه خیریه حضرت ابوالفضل(ع) شهر دهق در سخنانی با اشاره به کمک سی میلیارد ریالی نیکوکاران این شهر در احداثکلینیک تخصصی درمانی به نام حضرت امام سجاد(ع) گفت: هم اکنون عملیات اجرایی این مجتمع درمانی در ۴ طبقه آغاز شده و پیش بینی می‌شود عملیات اجرایی آن در مدت یکسال پایان یابد و آماده تجهیز امکانات درمانی خدمت‌رسانی به مردم منطقه شود.
مرتضی ملااحمدی افزود: موسسه خیریه حضرت ابوالفضل(ع) شهر دهق با هدف پوشش درمانی، گسترش چ‌تر حمایتی و کمک به نیازمندان در شهریور ماه گذشته کار خود را آغاز نمود که تاکنون خدمات شایانی را به بیماران به ویژه بیماران صعب العلاج ارائه داده است.

وی با بیان اینکه کلیه خدمات درمانی ارائه شده به صورت رایگان است گفت: تا کنون بیش از ۲۵۰ پرونده درمانی برای بیماران صعب العلاج در این منطقه تشکیل شده است.
مرتضی ملااحمدی در ادامه با اشاره به برگزاری اولین همایش خیرین سلامت در این شهر گفت: تکریم خیرین و نیکوکاران به ویژه در بخش درمانی و سلامت از جمله اهداف برگزاری این همایش بوده که برای احداثکلینیک تخصصی درمانی حضرت امام سجاد(ع)، حدود ۶۰ نفر از خیرین این شهر هزینه احداث، تجهیز و تامین امکانات درمانی آنرا به عهده گرفته‌اند.

وی ادامه داد: با بهره برداری از این مجتمع درمانی شاهد ارتقاء سلامت و کنترل و پیشگیری از بیماری‌های صعب العلاج خواهیم بود.
سیروس محمودی فرماندار شهرستان نجف آباد نیز در این مراسم در سخنانی با تقدیر از خیرین و نیکوکاران این شهر و اهتمام جدی آنان در ارتقاء کمی و کیفی خدمات بهداشتی و درمانی در این منطقه گفت: نیکوکاران با کمک‌های نقدی و غیر نقدی خود توشه‌ای برای جهان آخرت خو نزد خداوند ذخیره کرده‌اند که جامعه و شهروندان سالهای متمادی از برکات آن بهره می‌گیرند. وی افزود: کمک به فقرا و نیازمندان توفیق الهی می‌خواهد که شما خیرین با کسب توفیق الهی از محبان اهل بیت(ع) هستید.
گله داری رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان نجف آباد نیز در این مراسم ضمن برشمردن اهمیت موسسات درمانی و خیریه گفت: اگر قرار بود دستگاه‌های دولتی اقدام به اجرای کلینیک تخصصی درمانی در این شهر کنند حداقل ۱۰ سال طول می‌کشید که با درایت و حمایت شما نیکوکاران و همت مسوولین این خیریه این امر در کوتاه‌ترین زمان ممکن محقق می‌شود. وی قول مساعد داد پس از اتمام عملیات اجرایی نسبت به تجهیز و تخصیص منابع انسانی جهت این کلینیک اقدام نماید.
حجت الاسلام و المسلمین قدرت الله خسرو شاهی عضو هیات علمی دانشگاه اصفهان نیز با اشاره به آیات و روایات قرآن کریم و ائمه معصومین در کمک به نیازمندان و رفع مشکلات مستمندان گفت: شرکت در کار نیک و گره گشایی مشکلات مردم نزد خداوند متعال پاداشی عظیم دارد که بر کسی پوشیده نیست.
در ادامه این همایش از ۶۰ نفر از خیرین و نیکوکاران شهر دهق با اهداء لوح تقدیر و تندیس نیکوکاری تقدیر شد.
در این همایش؛ سیروس محمودی فرماندار شهرستان نجف آباد، مسعود منتظری شهردار نجف آباد، گله داری رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان نجف آباد، ایوبیان بخشدار مهردشت، امام جمعه، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر دهق و جمعی از خیرین و نیکوکاران شهر دهق حضور داشتند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز