خبرگزاری کار ایران

رئیس مجلس شورای اسلامی در گذشت علی‌اکبر پرورش را تسلیت گفت

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۱۵۴

علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی درگذشت علی اکبر پرورش را تسلیت گفت.

ایلنا: علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی درگذشت علی اکبر پرورش را تسلیت گفت.

به گزارش ایلنا، متن پیام دکتر علی لاریجانی به شرح زیر است:
بسم الله الرحمن الرحیم
درگذشت شخصیت فرهیخته و مبارز خستگی‌ناپذیر استاد علی اکبر پرورش که از پیشکسوتان و مجاهدان راه انقلاب و نظام بود، موجب تاسف و تاثر گردید. مرحوم علی اکبر پرورش معلم و مفسر نمونه قرآن بود، فعالیت گسترد‌ه‌ای در زمینه تعلیم و تربیت داشت و دارای روحیه تدین، اخلاص، اخلاق و فروتنی بود. آن مرحوم نقش اصلی و محوری در مبارزات قبل از انقلاب در اصفهان داشت که بارها دستگیر شد و به زندان افتاد و همواره در تبعیت از امام(ره) و مقام معظم رهبری پیشقدم بود.
استاد پرورش در عرصه‌های مختلف از جمله عضویت در شورای مرکزی حزب جمهوری اسلامی، وزیر آموزش و پرورش در ادوار دولت‌های مختلف، نمایندگی مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان خدمات فراوانی به انقلاب و نظام جمهوری اسلامی داشت.
اینجانب از سوی خود و نمایندگان مجلس شورای اسلامی ضمن عرض تسلیت به دوستان و آشنایان و خانواده گرامی استاد علی اکبر پرورش برای آن مرحوم رحمت و مغفرت و برای بازماندگان صبر و شکیبابی از درگاه خداوند متعال مسلئت می‌نمایم. "

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز