خبرگزاری کار ایران

بازدید ۴ ساعته استاندار اصفهان از زندان مرکزی اصفهان استاندار اصفهان

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۱۵۱

رسول زرگر گر پور از به مدت ۴ ساعت از قسمت های مختلف زندان مرکزی اصفهان شامل کارگاههای صنایع دستی، صنایع چوبی، صنایع فلزی، صنایع کیف و کفش و پوشاک بازدید و در جریان فعالیتهای صورت گرفته در جهت توانمندسازی مددجویان این زندان قرار گرفت.

ایلنا: رسول زرگرپور به همراه معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری از زندان مرکزی اصفهان بازدید نمود و به مدت ۴ ساعت از قسمت های مختلف زندان مرکزی اصفهان شامل کارگاههای صنایع دستی، صنایع چوبی، صنایع فلزی، صنایع کیف و کفش و پوشاک بازدید و در جریان فعالیتهای صورت گرفته در جهت توانمندسازی مددجویان این زندان قرار گرفت.

به گزارش ایلنا از اصفهان، استاندار اصفهان همچنین ضمن بازدید از بندهای مختلف نگهداری مددجویان و گفتگو با آنان، از مرکز درمانی، فرهنگی و مشاوره و محل ملاقات زندانیان و سایر بخش ها به شکل مفصل بازدید نمود و از نزدیک در جریان مشکلات زندان مرکزی اصفهان قرار گرفت.

زرگرپور همچنین با حضور در استودیو تلویریونی شبکه مرکزی زندان با مددجویان حاضر به گفتگو پرداخت، وی در این گفتگو عنوان نمود: خوشحالم که خداوند توفیق داد که از نزدیک از وضعیت بهداشتی و اقدامات فرهنگی و رفاهی این ندامتگاه آشنا شدم و این آشنایی موجب خواهد شد که برای بهبود نسبی وضعیت زندان تلاش نماییم.

وی با اشاره به مدتی که به عنوان زندان سیاسی در سال ۵۳ در زندان عادل آباد شیراز در رژیم طاغوت در حبس بودند اظهار داشت: وضعیت ندامتگاهها قبل و بعد از انقلاب قابل مقایسه نیست و محدودیت های آن زمان با آن شدت اکنون وجود ندارد و در آن زمان زندانیان تنها به مدت ۲ ساعت برای هواخوری به قسمت های محدودی از زندان هدایت می شدند و هیچگونه امکانات رفاهی و ورزشی و فرهنگی وجود نداشت ولی امروز اینجانب از کارگاهها، سالن های ورزشی و امکانات رفاهی و مشاوره ای و درمانی از جمله بیمارستان چهل تختخوابی زندان بازدید نمودم و خدا را شکر کردم که امکانات نسبی برای مددجویان فراهم شده است.

استاندار اصفهان تصریح کرد: البته این بدان معنا نیست که اشکالات یا نقاط ضعف و کمبودها و نارسائیها وجود ندارد بلکه لازم است همه ما برای ارتقاء سطح کیفی و رفاه نسبی محیط ندامتگاه تلاش کنیم.

وی با اشاره به وجود بیش از ۴۰۰ مؤسسه خیریه بزرگ در سطح استان، از تلاش ها و همت بلند تعداد ی از این خیریه ها که اختصاصاً در خصوص بهبود وضعیت زندگی زندانیان و خانواده آنها و همچنین چند مؤسسه خیریه که بصورت ویژه در جهت بهبود شرایط زندان و افزایش امکانات رفاهی ندامتگاه تلاش می نمایند تقدیر و تشکر نمود.

زرگرپور مددجویان را به صبر و بردباری و توکل به خدا و اقامه نماز توصیه کرد و از آنها خواست مدت حضور در زندان را به عنوان عبرتی برای زندگی خود در نظر گرفته و اظهار امیدواری نمود: هر چه زودتر به آغوش خانواده بازگردند.

استاندار اصفهان در پایان از زحمات و تلاش های مدیر کل زندانها و اقدامات تأمینی و همکاران سخت کوش ایشان که توانسته اند با حداقل امکانات شرایط رفاه نسبی را برای مددجویان فراهم نمایند تشکر نمود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز