خبرگزاری کار ایران

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان:

جهانیان عظمت ایران و اسلام را در اصفهان به تماشا خواهند نشست

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۰۳۴

می توان با توسعه و پیشرفت خدمات درمانی، اصفهان را به تابلوی عظمت ایران و اسلام تبدیل کرد.

ایلنا: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان در جمع اعضای خیریه امام محمد باقر(علیه السلام) در بیمارستان حجتیه اصفهان از تلاش خیرین اصفهانی به ویژه در امر سلامت تقدیر کرد و گفت: هرچند تأمین نیازهای درمانی مردم بر عهده حکومت است لیکن هیچ دولتی نمی‌تواند از عهده هزینه‌های بالای درمانی برآید و بدون کمک‌های خیرین و مردم، حل شدن مشکلات درمانی غیر ممکن است.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از اصفهان؛ آیت الله سید یوسف طباطبایی‌نژاد، از خریداری دستگاه‌های دیالیز توسط خیرین گفت و اظهار داشت: جان بسیاری از مردم در دستان خیرین است که این امر علاوه بر اینکه اقدامی انسان دوستانه است، در دین مبین اسلام نیز بسیار بر آن تأکید شده است.

عضو مجلس خبرگان رهبری ساخت شهرک سلامت جامع و کاملی را در اصفهان پیشنهاد داد و گفت: در زمینی حداقل با یکصد هکتار مساحت، شهرکی دایر شود و در آن برای تمامی بیماری‌ها از کلیه تخصص‌ها استفاده شده و بیمارستان‌های مجزایی ساخته شود.

وی بهره بردن از کلیه امکانات مورد نیاز را از جمله شاخصه‌های این شهرک برشمرد و گفت: باید حتی برای اسکان همراهان بیماران نیز مجتمع‌هایی تأسیس و با امکانات خوب از آن‌ها پذیرایی شود.

آیت الله طباطبایی اظهار داشت: زمانی که این شهرک راه اندازی شود مطمئن باشید از کشورهای بسیاری از جمله خاورمیانه افراد بسیاری برای معالجه به اصفهان می‌آیند و این امر علاوه بر رونق اقتصادی، باعثترویج اسلام شده و دیگران عظمت ایران و اسلام را در اصفهان به تماشا خواهند نشست.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز