خبرگزاری کار ایران

سرپرست پلیس آگاهی استان اصفهان خبر داد:

دستگیری سارقان حرفه ای و کشف ۵۰ فقره سرقت داخل خودرو

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۰۲۱

سارقان حرفه ای و داخل خودرو شرق اصفهان توسط کاراگاهان پلیس آگاهی استان دستگیر و ۵۰ فقره سرقت کشف شد.

ایلنا: سارقان حرفه ای و داخل خودرو شرق اصفهان توسط کاراگاهان پلیس آگاهی استان دستگیر و ۵۰ فقره سرقت کشف شد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از اصفهان؛ سرپرست پلیس آگاهی استان اصفهان با اعلام این خبر اظهار داشت: در پی وقوع سرقت‌های داخل خودرو در شرق اصفهان، موضوع شناسایی و دستگیری سارقان همچنین جلوگیری از سرقت‌های احتمالی دیگر به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پایگاه شرق پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

سرهنگ «ستارخسروی» تصریح کرد: در حین تحقیقات و بررسی موضوع، سارقان که دارای سوابق متعدد کیفری بودند توسط ماموران پلیس مرکز استان دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شدند.

سرهنگ خسروی افزود: در تحقیقات و بازجویی‌های صورت گرفته مته‌مان هنگامی که با مدارک و مستندات پلیس مواجه شدند لب به اعتراف گشودند و به ۵۰ فقره سرقت از داخل خودرو اقرار کردند.

این مقام انتظامی ادامه داد: با کشف ۵۰ فقره سرقت داخل خودرو و شناسایی مالباختگان پرونده تکمیل و مته‌مان به مراجع قضایی تحویل شدند.

سرپرست پلیس آگاهی استان اصفهان ضمن جدی گرفتن توصیه‌های انتظامی در پیشگیری از سرقت داخل خودرو توسط همشهریان، به مجرمان هشدار جدی داد و گفت: در هر حال توسط ماموران پلیس دستگیر و توسط مراجع قضایی به مجازات خواهند رسید بهتر است با بازگشت به زندگی عادی از ارتکاب بزه که سرانجامی جزء دستگیری و مجازات ندارد، خودداری کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز