خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم شهرستان نجف آباد در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد:

نجف آباد از ظرفیت‌های بسیار خوبی برای توریسم درمانی برخوردار است

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۷۶۰

با توجه به اینکه در نجف آباد صنعت بزرگی وجود ندارد که از راه آن بتوان برای این شهرستان کسب درآمد کرد اما با وجود موقعیت‌های تجاری و خدماتی که در این شهر وجود دارد می‌توان آن را به قطب گردشگری فرهنگی و توریسم درمانی تبدیل کرد.

ایلنا: نماینده مردم شهرستان نجف آباد در مجلس شورای اسلامی درجلسه هم اندیشی مسئولین شهر که به ریاست و شورای معاونین دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد برگزار شد گفت: در راستای توسعه شهر باید یک برنامه ریزی منطبق بر واقعیات داشته باشیم. شهر یک موجود زنده است که دائما در حال تغییر به سر می‌برد و باید بر اساس پتانسیل‌های موجود برای شهر برنامه ریزی کنیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، ابوالفضل ابوترابی، در ادامه ضمن توضیح اینکه در اطراف نجف آباد کارخانه‌ای مثل فولاد مبارکه و پالایشگاه وجود ندارد که بتواند از طریق دریافت عوارض آن کارخانه، شهر را اداره کرد ادامه داد: یکی از ظرفیت‌های نجف آباد توریسم درمانی است که با وجود ۴۰۰ پزشک که در این شهرستان وجود دارند و عضو نظام پزشکی هستند که این تعداد به نسبت بقیه شهر‌ها بیشترین تعداد است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر از استان‌های چهارمحال و بختیاری و لرستان برای درمان به نجف آباد می‌آیند افزود: ‌‌ همان طور که می‌دانید در همه موارد اساس و محور نیروی انسانی است، که در دنیا شهرهای زیادی هستند مثل پونا در هند و منچستر در انگلیس که شهرهای علمی هستند و ارتزاق آن‌ها از توریسم است.

وی اضافه کرد: به طور مثال بازار خوب نجف آباد که حاصل زحمت پدران ماست و برندی شده که از شهرهای اطراف می‌آیند و از نجف آباد خرید می‌کنند ما نیز می‌توانیم با برند سازی این بازار زمینه مناسبی بری خرید را در این شهرستانفراهم کنیم گر چه امروزه خیلی‌ها می‌روند از دبی خرید می‌کنند؛ اما ما می‌توانیم این برند را در نجف آباد به وجود بیاوریم.

ابوترابی، ادامه داد: این افتخارات به برکت خون شهدا و ایثارگران است مواردی چون صد در صد قبولی توسط وزارت بهداشت و درمان، انتخاب دانشگاه آزاد در میان کل دانشگاه‌های دنیا و افتخاراتی مثل وجود لشگر ۸ نجف اشرف، حوزه پر برکت علمیه نجف آباد و شهر طلایی ورزش کشور همه و همه از برکت خون شهدا و ایثارگران است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز