خبرگزاری کار ایران

تا پایان امسال صورت می‌گیرد؛

آغاز عملیات اجرایی ۷ ایستگاه تقلیل فشار گاز در شهرستان نجف آباد

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۶۴۲

برای تامین گاز مستمر مشترکان در فصول سرد سال ۷ ایستگاه تقلیل فشار گاز در شهرستان نجف آباد استان اصفهان راه اندازی می شود.

ایلنا: رئیس اداره گاز شهرستان نجف آباد از آغاز عملیات اجرایی ۷ ایستگاه تقلیل فشار گاز در شهرستان نجف آباد تا پایان امسال خبر داد و گفت: برای تامین گاز مستمر مشترکان در فصول سرد سال علاوه بر اقدامات اصلاحی شبکه، با توجه به مصارف ۱۸ سال آینده، در نظر داریم ۷ ایستگاه تقلیل فشار احداثکنیم که طرح اولیه آن تهیه و بزودی برای شروع عملیات ساختمانی آن اقدام خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از اصفهان؛ حسین شیرازی افزود: اجرای این طرح حجیم و سنگین درموقعیت فعلی کشور، بیانگر تعهد مسئولین شرکت گاز استان اصفهان در رابطه با تکریم مردم، تامین سوخت مستمر و پاک و جلوگیری از به‌وجود آمدن هر گونه حادثه برای شهروندان است.

وی افزود: برای نخستین بار در کشور طرح شبکه گذاری، نصب انشعابات و ایستگاه‌های جایگزین شبکه‌ها و انشعابات فرسوده شهری در شهر دهق طراحی و اجرا شده که درحال حاضر بخشی از شبکه‌ها گازدار و در آیندهٔ نزدیک انشعابات جدید آن نصب می‌شود.

رئیس اداره گاز شهرستان نجف آباد با اشاره به اینکه این شهرستان در سال ۱۳۸۶ بعنوان چهارمین شهرستان سبز استان معرفی شده و در گازرسانی به صنایع نیز عملکرد بالایی داشته است تصریح کرد: در حال حاضر کارخانه گازسوزان؛ صنایع سنگ، صنایع و کارخانجات کاشی، کارخانجات ریسندگی و بافندگی و شش شهرک صنعتی و تعداد۷۷ ایستگاه صنعتی تحت پوشش گازرسانی این ناحیه قرار دارد.

وی گازرسانی به ساختمانهای جدید در سطح شهر‌ها، روستا‌ها، شهرک جدید امام علی(ع) یزدانشهر، مجموعه کوره‌های آجرپزی شهر دهق و مجموعه مرغداری‌های واقع در می‌انکوه جلال آباد را از طرحهای در حال اجرای این ناحیه عنوان کرد و گفت: شبکه گذاری و نصب انشعابات این پروژه با پیشرفت خوبی در دست اجراست.

شیرازی همچنین به پروژه در حال انجام خط انتقال از روستای نهضت آباد تا ایستگاه ۳۰۰ هزار مترمکعبی واقع در شهرک صنعتی شماره ۲ نجف آباد و نصب ایستگاههای CGS و TBS اشاره کرد و افزود: علاوه بر تامین گاز این شهرک صنعتی مشکل کمبود گاز شهرهای نجف آباد، جوزدان، گلدشت، قهدریجان و فلاورجان نیز برطرف خواهد شد.

وی ادامه داد: همچنین با اجرای خط تغذیه‌ای به طول ۲۳۰۰۰ متر از ایستگاه همت آباد تا ایستگاه کهریزسنگ و تعداد چهار ایستگاه TBS ده هزار مترمکعبی در نجف آباد خوشبختانه کمبود گاز این منطقه مرتفع شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز