خبرگزاری کار ایران

به میزبانی اداره راه و شهرسازی استان اصفهان برگزار شد:

آزمون‌های ورودی حرفه مهندسان، کاردان‌های فنی ساختمان و تعیین صلاحیت حرفه‌ای معماران تجربی

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۵۲۳

براساس قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان، فارغ‌التحصیلان رشته‌های مختلف مهندسی ساختمان بعد از گذشت مدت زمان معینی از اخذ مدرک تحصیلی خود باید درآزمون ورود به حرفه شرکت کنند تا بتوانند ضمن کسب نمره مورد نیاز پروانه اشتغال دریافت کنند.

ایلنا: ۸هزار مهندس اصفهانی جهت دریافت پروانه اشتغال در آزمون‌های ورودی حرفه مهندسان، کاردان‌های فنی ساختمان و تعیین صلاحیت حرفه‌ای معماران تجربی آذر ماه در اصفهان به رقابت پرداختند.
به گزارش ایلنا، مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان با اشاره به اینکه استان اصفهان آزمون‌های ورود به حرفه مهندسان، کاردانهای فنی ساختمان و تعیین صلاحیت حرفه‌ای معماران تجربی به میزبانی اداره راه و شهرسازی آذر ماه امسال با حضور ۸ هزار نفر شرکت کننده برگزار شد گفت: اصفهان سومین استان از لحاظ تعداد شرکت‌کنندگان در این آزمون است.
محمود محمودزاده ادامه داد: براساس قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان، فارغ‌التحصیلان رشته‌های مختلف مهندسی ساختمان بعد از گذشت مدت زمان معینی از اخذ مدرک تحصیلی خود باید درآزمون ورود به حرفه شرکت کنند تا بتوانند ضمن کسب نمره مورد نیاز پروانه اشتغال دریافت کنند.
وی افزود: افرادی که با کسب حد نصاب نمره لازم با طی مراحل قانونی حائز رتبه شوند، می‌توانند پروانه اشتغال به کار دریافت نمایند.
وی ادامه داد: گروهی دیگر نیز با قبولی در آزمونهای پایان دوره ارتقاء پایه مهندسان می‌توانند به پایه‌های بالا‌تر ارتقا یابند.
گفتنی است از تعداد حدود ۱۱هزار نفر ثبت‌نام کننده این آزمون بیش از ۸ هزار نفر در این آزمون در رشته‌های عمران، برق، معماری، تاسیسات مکانیکی، تاسیسات برقی، نقشه‌برداری و ترافیک به رقابت پرداختند. که بیشترین آمار شرکت کنندگان در رشته‌های عمران، برق و معماری بوده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز