خبرگزاری کار ایران

توسط مخترعین اصفهانی انجام شد:

طراحی و ساخت هواپیمای جت کنترلی در اصفهان

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۹۱۱

تیم پنج نفره آر تی کار متشکل از دانشجویان دانشگاه صفاهان اصفهان موفق به طراحی هواپیمای جت کنترلی شد.

ایلنا: تیم پنج نفره آر تی کار متشکل از دانشجویان دانشگاه صفاهان اصفهان موفق به طراحی هواپیمای جت کنترلی شد.
به گزارش خبرگزاری ایلنا از اصفهان، سرپرست تیم آر تی کار تصریح کرد: با تغیر در اسمبل ماشین‌ها، هواپیما‌ها، بالگرد‌ها و هر وسیله‌ای که قابلیت حرکت را دارد، سیستم کارایی آن‌ها را ارتقاء می‌دهیم و آن‌ها را به گونه‌ای طراحی می‌کنیم که قابلیت حرکت با کنترل دستی را داشته باشند.
محمد رضا مرادمند با بیان اینکه بالا بردن شتاب ماشین با ایجاد تغییرات در سیستم ماشین‌های کنترلی یکی از دست آوردهای تیم آر تی کار است، گفت: این تیم امسال موفق به طراحی هواپیمای جت کنترلی با سرعت ۱۹۰ کیلومتر در ساعت شد.
وی با بیان اینکه هدف تیم آر تی کار آموزش کار با ماشین‌های کنترلی است، اظهارداشت: هزینه به کار برده شده برای پیاده کردن چنین طرح‌هایی به نوع کاربرد و محل استفاده از آن بستگی دارد.
سرپرست تیم آر تی کار از طراحی حوضچه‌های اتوماتیک پرورش ماهی به عنوان یکی از اختراعات این تیم نام برد و افزود: با استفاده از این دستگاه بدون رجوع به حوضچه و تنها با استفاده از اینترنت از راه دور می‌توان کار پرورش ماهی را به خوبی انجام داد.
مرادمند خاطرنشان کرد: تیم آر تی کار از ۵ نفر دانشجویان مهندسی دانشگاه غیرانتفاعی صفاهان تشکیل شده است و دانشگاه صفاهان در رسیدن اعضای این تیم به دست آوردهای پژوهشیشان حمایت‌های لازم را انجام داده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز