خبرگزاری کار ایران

استاندار اصفهان در شورای مسکن استان اصفهان تاکید کرد:

دستگاه‌ها باید با جدیت نسبت به تعهدات خود در خصوص مسکن مهر اقدام کنند

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۸۹۵

در شصت و هشتمین جلسه ی شورای مسکن استان، مشکلات مربوط به پروژه های مسکن مهر استان مورد بررسی قرار گرفت و استاندار اصفهان خواستار رفع سریعتر این مشکلات توسط دستگاه های مربوطه شد.

ایلنا: استاندار اصفهان در شصت و هشتمین جلسه شورای مسکن استان که با حضور مدیران دستگاه‌های مربوطه برگزار شد؛ تاکید کرد: دستگاه‌ها باید با جدیت نسبت به تعهدات خود در خصوص مسکن مهر اقدام کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، رسول زرگرپور، به مشکلات زیربنایی موجود در مسکن مهر اشاره کرد و اظهار داشت: دستگاه‌ها باید درخصوص رفع مشکلات مسکن مهر در جهت رفاه مردم بکوشند.

گفتنی است در این جلسه بررسی وضعیت صدور اسناد عیانی واحدهای مسکن مهر توسط اداره کل ثبت اسناد استان در دستور کار قرار گرفت و استاندار اصفهان خواستار سرعت بخشیدن به مراحل آن شد. پیگیری و گزارش مدیریت‌های شعب بانک‌های عامل از مراحل و نحوهٔ صدور دفترچه فروش اقساطی پروژه‌های مسکن مهر نیز از دیگر مواردی بود که در این جلسه مورد بررسی قرار گرفت.

لازم به ذکر است مشکلات مربوط به پروژه‌های مسکن مهر شهرهای جدید فولاد شهر – مجلسی، بهارستان و سمیرم نیز مورد بررسی استاندار اصفهان و کار‌شناسان مربوطه قرار گرفت.

پیگیری تکمیل تاسیسات روبنایی از جمله تجهیز و تکمیل مدارس در شهر جدیدی فولادشهر، پیگیری و تجهیز پاسگاه‌های نیروی انتظامی توسط فرماندهی نیروی انتظامی در شهر جدیدی فولادشهر و مشکل اجرای خط لولهٔ انتقال گاز در شهر جدید مجلسی از جمله مواردی بود که مورد بررسی مدیران و کا‌شناسان قرار گرفت و تصمیماتی در خصوص رفع این مشکلات اتخاذ شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز