خبرگزاری کار ایران

شانزدهمین سمپوزیوم فولاد / ۲۸ شرکت خارجی می آیند

فولاد هرمزگان؛ میزبان بزرگان صنعت فولاد ایران و جهان

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۸۳۹

فولادهرمزگان به عنوان تولید کننده بزرگ غرب استان هرمزگان، با ترسیم اهداف بلند مدت و کوتاه مدت، موفق شده نقش به سزا و تأثیرگذاری بر روی اقتصاد این منطقه داشته باشد.

ایلنا: مدیرعامل فولادهرمزگان این مجتمع صنعتی را موتور محرکه صنایع پایین دستی دانست و افزود: با حضور فولادهرمزگان، شاهد رشد اشتغال زایی و شاخص های اقتصادی در منطقه هستیم.

به گزارش خبرنگار " ایلنا " از اصفهان، " مرتضی آقاجانی " اضافه کرد: فولادهرمزگان با وجود مشکلات اولیه، امروز روند رو به رشدی دارد و حجم عمده ای از فعالیتهای این مجتمع به دست تلاشگران توانمند استان هرمزگان انجام می‌گیرد.

وی برپایی شانزدهمین سمپوزیوم فولاد در فولادهرمزگان را تاکید بیشتر برشناساندن مزایا و توانمندی های فولادهرمزگان به بزرگان صنعت فولاد ایران و جهان ذکر کرد وگفت: سمپوزیوم فولاد قدمت تاریخی دارد و ما دنباله رو اهداف از قبل ترسیم شده سمپوزیوم هستیم.

وی ادامه داد: فولاد خوزستان میزبان دوره قبلی سمپوزیوم بوده و پیش از آن نیز این نشست علمی و تخصصی در فولاد مبارکه اصفهان برگزار گردید که به حق می توان گفت یکی از بهترین همایش ها بوده و نتایج بسیار خوبی در پی داشته است.

مدیرعامل فولادهرمزگان افزود: به مناسبت دومین سالگرد افتتاح فولاد هرمزگان و رسیدن به یک و نیم میلیون تن تولید، برآن شدیم تا با تقارن این دو اتفاق مبارک، میزبانی سمپوزیوم فولاد۹۲ را با حمایت و همراهی شرکت فولاد مبارکه اصفهان بر عهده بگیریم.

" آقا جانی " با بیان این نکته که در بخش تولید با حمایت های همه جانبه فولادمبارکه موفق به ثبت رکوردهای متعددیئ شده ایم، تاکید کرد: این رکوردها در تاریخ صنعت کشور، ماندگار خواهد شد.

مدیرعامل فولاد هرمزگان یادآور شد: مزیت های محیطی، مواد و نیروی انسانی و دانش فنی به عنوان محورهای اصلی شانزدهمین سمپوزیوم فولاد تعیین شده که مقالات ارسالی نیز در حوزه‌های یاد شده بوده است.

وی گفت: تاکنون حضور ۲۵۰ شرکت داخلی در این سمپوزیوم قطعی شده و ۲۸ شرکت خارجی نیز از مهمانان این برنامه خواهند بود در این خصوص ۲۰۸ مقاله در محورهای اعلام شده به دبیرخانه سمپوزیوم رسیده و این روند تا پایان مهلت دریافت مقالات همچنان ادامه خواهد داشت.

آقاجانی؛ با اشاره به حضور تعدادی از کشورهای حوزه خلیج فارس و دعوت از چند شرکت از کشور ترکیه در این سمپوزیوم اظهار داشت: برخی از این کشورها از مهم ترین تولیدکنندگان گُندله که از مواد پرمصرف در صنعت فولاد است، می باشند.

وی اضافه کرد: همزمان با برگزاری این سمپوزیوم، نمایشگاهی ازتوانمندی های صنعت فولاد برگزار می گردد.

وی اضافه کرد: این نمایشگاه در زمینی به مساحت چهار هزار و ۵۰۰ مترمربع، ششم و هفتم اسفندماه سال جاری، با حضور حدود ۷۰۰ مهمان و با همکاری انجمن آهن و فولاد ایران، شرکت فولاد مبارکه و فولاد هرمزگان در بندرعباس برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز