خبرگزاری کار ایران

مدیر کل فنی حرفه‌ای اصفهان در راه‌اندازی مرکز آموزش‌های تخصصی سنگ‌های گرانبها در اصفهان:

اگر صنعت گوهر سنگ در کشور تقویت شود می‌تواند جایگزین مناسبی برای صنعت نفت باشد

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۸۰۵

اولین دپارتمان تخصصی آموزش سنگ‌های گرانبها با راهبرد کار‌شناسی، آموزش، طراحی، تراش، خرید و فروش در اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان اصفهان افتتاح و به بهره برداری رسید.

ایلنا: اولین دپارتمان تخصصی آموزش سنگ‌های گرانبها با راهبرد کار‌شناسی، آموزش، طراحی، تراش، خرید و فروش در اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان اصفهان افتتاح و به بهره برداری رسید.
ابه گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، در این ائین مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان اصفهان با اشاره به ارتقاء آموزش‌های مهارتی در بخش خصوصی و اشتغالزایی مهارت آموختگان در رشته‌های نوین گفت: اگر صنعت گوهر سنگ در کشور تقویت شود می‌تواند جایگزین مناسبی حتی برای صنعت نفت شود.
ابوطالب جلالی، مباحثی از قبیل صنعت سنگهای گرانبها و جایگاه آن در ایران، نقش نهادهای دولتی در توسعه و پیشرفت صنعت سنگ‌های گرانبها، فرهنگ سازی استفاده از سنگ‌های گرانبها، نقش فارغ التحصیلان دانشگاهی و اشتغالزایی در این صنعت و… را تشریح کرد.
کاظمی مدیر آموزشگاه الماس نشان نیز بخشهای مختلف این دپارتمان شامل آموزش، تولید، مرکز تحقیقات، کتابخانه، برگزاری تورهای علمی - پژوهشی، نمایشگاه و فروشگاه و… را معرفی کرد.
دراین آیین که مسئولان کشوری و استانی و شصت نفر از محققان، دانش پژوهان و علاقمندان به این صنعت نیز حضور داشتند با حضور مهمانان ویژه در محل دپارتمان تخصصی سنگهای گرانب‌ها، این مرکز افتتاح و به بهره برداری رسید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز