خبرگزاری کار ایران

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان فریدونشهر خبر داد:

امدادرسانی هوایی به روستاهای محاصره در برف فریدونشهر‏

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۳۵۶

در پی بارش برف و کولاک شدید و قطع ارتباط با برخی از روستاهای فریدونشهر امدادرسانی هوایی به روستاهای محاصره در برف انجام شد.

ایلنا: رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان فریدونشهر گفت: در پی بارش برف و کولاک شدید و قطع ارتباط با برخی از روستاهای فریدونشهر امدادرسانی هوایی به روستاهای محاصره در برف فریدونشهر انجام شد.
به گزارش خبرگزاری ایلنا از اصفهان؛ سید حمیدرضا موسوی گفت: در پی بارش برف سنگین و کولاک شدید که منجر به مسدود شدن راه‌های ارتباطی و قطع ارتباط مخابراتی و عدم اطلاع از ساکنین روستا‌های منطقه پشتکوه دوم شد تیم امداد و نجات هوایی جمعیت هلال احمر توسط یک دستگاه بالگرد، به همراه اکیپ پزشکی، اقلام امدادی، تجهیزات و داروی مورد نیاز به روستای هیران اعزام شد.
وی افزود: همزمان با اعزام تیم امداد هوایی و با بازگشایی مسیر روستای کلوسه تیم درمان اضطراری هلال احمر نیز به همراه دارو وتجهیزات مورد نیاز با همکاری شبکه بهداشت ودرمان شهرستان از طریق مسیر زمینی به روستا‌های کلوسه و دورک اعزام شد.
رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان فریدونشهر خاطر نشان کرد: روند امداد رسانی به روستا‌های محاصره در برف در روز‌های آتی نیز ادامه خواهد یافت و تا برآورده شدن نیازهای اولیه و ضروری این روستا‌ها امداد رسانی ادامه پیدا می‌کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز