خبرگزاری کار ایران

عضو هیات انتخاب چهارمین جشنواره ملی فیلم کوتاه حسنات اصفهان خبرداد:

بیش از سه هزار اثر به دبیرخانه چهارمین جشنواره ملی فیلم کوتاه حسنات اصفهان ارسال شده است

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۱۴۴

جشنواره ملی فیلم کوتاه حسنات تنها جشنواره‌ای است که درحال حاضر هیچ وابستگی‌ای به زرق و برق‌های دنیا ندارد وامیدواریم با همت مسئولان برگزاری این جشنواره، بزودی در سطح بین‌لمللی برگزار شود.

ایلنا: عضو هیات انتخاب چهارمین جشنواره ملی فیلم کوتاه حسنات اصفهان، با بیان اینکه همه تمایل دارند که در حد توان خود در این جشنواره حضور داشته باشند و دین خود را نسبت به این جشنواره ادا کنند افزود: خوشبختانه از زمان برگزاری اولین دوره این جشنواره تاکنون آثار زیادی به دبیرخانه جشنواره ملی فیلم کوتاه حسنات ارسال شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، هوشنگ جمشیدیان بیان داشت: در این بازه زمانی بیش از سه هزار اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است که خود می‌تواند ذخیره مناسبی برای تولیدات فیلم‌نامه، فیلم و مستند با مضامین احسان و نیکوکاری باشد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر جشنواره ملی فیلم کوتاه حسنات اصفهان قابلیت بین‌المللی شدن را دارد، ادامه داد: امیدواریم با همت مسئولان برگزاری این جشنواره، جشنواره ملی فیلم کوتاه حسنات اصفهان بزودی در سطح بین‌لمللی برگزار شود.

وی برگزاری همزمان جشنواره ملی فیلم کوتاه حسنات در دیگر استان‌های کشور را از برنامه‌های مهم دبیرخانه جشنواره ملی فیلم کوتاه حسنات اصفهان عنوان کرد و افزود: در این راستا بنا بر اعلام دبیرخانه این جشنواره تاکنون ۱۵ استان آمادگی خود را برای برگزاری چهارمین جشنواره ملی فیلم کوتاه حسنات اصفهان اعلام کردند.

عضو هیات انتخاب چهارمین جشنواره ملی فیلم کوتاه حسنات اصفهان که در این جلسه به عنوان مجری برگزار کننده این نشست تخصصی حضور یافته بود، با اشاره به ارسال آثار هنرمندان ۲۹ استان کشور به دبیرخانه چهارمین جشنواره ملی فیلم کوتاه حسنات اصفهان اظهار داشت: آثار منتخب ارسال شده به این جشنواره در زمان برگزاری از ۱۱ تا ۱۴ اسفند ماه در اصفهان و سایر استان‌های کشور به نمایش در خواهد آمد.

وی استفاده از ظرفیت دانشگاه‌ها و نخبگان برای برگزاری نشست‌های تخصصی _ آموزشی را ضروری دانست و افزود: برای اینکه بتوانیم مضامین تولیدات ارسال شده به دبیرخانه جشنواره ملی فیلم کوتاه حسنات اصفهان را با اهداف این جشنواره نزدیک کنیم ضروری است که از ظرفیت این افراد بهره‌مند شویم.

همچنین چهارمین جشنواره ملی فیلم کوتاه حسنات اصفهان، دهمین نشست تخصصی – آموزشی از ایده تا فیلم‌نامه از سلسله نشست‌های تخصصی جشنواره ملی فیلم کوتاه حسنات اصفهان در محل دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوراسگان برگزار شد.

دهمین نشست تخصصی _ آموزشی با موضوع از ایده تا فیلم‌نامه میزبان حجت‌الاسلام دکتر حبیب رضا ارزانی(رئیس دفتر تبلیغات اسلامی استان اصفهان)، سید مهدی سیدین نیا(رئیس حوزه ‌هنری استان اصفهان) و هوشنگ جمشیدیان(عضو هیات انتخاب چهارمین جشنواره ملی فیلم کوتاه حسنات اصفهان) بود که این مسئولان ضمن حضور در این نشست به ارایه نقطه نظرات خود در خصوص تبیین مصادیق و مفاهیم احسان و نیکوکاری برای فیلم‌سازان و فیلم‌نامه نویسان جوان پرداختند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز