خبرگزاری کار ایران

معاون شهرسازی و معماری شهرداری اصفهان عنوان کرد:

در ساخت و سازها مالک تنها می‌تواند یک سوم معابر را اشغال کند

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۴۰۱

بر اساس مبحثنوزدهم مقررات ملی ساختمان، در هنگام ساخت و ساز مالکان تنها می توانند یک سوم پیاده رو اشغال کنند.

ایلنا: معاون شهرسازی و معماری شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه شهرداری‌های مناطق و مهندس ناظر بر رعایت مباحثایمنی در ساخت و سازهای شهری نظارت دارند، اظهار داشت: در مقررات ملی ساختمان مبحثنوزدهم تمامی مباحثایمنی در اجرای ساختمان به صورت مشروح، توضیح داده شده است.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از اصفهان؛ جمشید نورصالحی گفت: افرادی که پروانه ساختمانی دریافت می‌کنند به شرط رعایت مباحثایمنی می‌توانند یک سوم پیاده رو را اشغال کنند این در حالی است که اجازه تخلیه مصالح ساختمانی را در معابر ندارند.
معاون شهرسازی و معماری شهرداری اصفهان تصریح کرد: شهرداری مناطق باید بر نحوه بستن داربست، ایمنی پیاده‌رو‌ها، بستن حفاظ برای جلوگیری از سقوط مصالح ساختمانی نظارت داشته باشند و تذکرات لازم را به مالکان ساختمان بدهند.
نورصالحی خاطرنشان کرد: از این رو علاوه بر شهرداری مناطق، مهندس ناظر نیز باید بر رعایت مصالح ایمنی در ساخت و ساز نظارت داشته باشد.
وی اظهار داشت: در صورتی که در ساخت و ساز خسارتی به شهر و مردم وارد شود، مالک و مهندس ناظر باید پاسخگو باشند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز