خبرگزاری کار ایران

استاندار اصفهان در شورای ائمه جماعت استان خبر داد:

تدوین طرح جامع کاهش آلودگی هوا در استان اصفهان

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۹۵۳

با توجه به مشکلات زیست محیطی و خشکسالی، طرح جامع کاهش آلودگی هوا در استان تدوین شده است و در آینده نزدیک با مشخص شدن برش دستگاهی آن، این طرح به اجرا در خواهد آمد.

ایلنا: استاندار اصفهان، در شورای ائمه جماعت استان با اشاره به درایت و ژرف نگری رهبر معظم انقلاب و نامگذاری امسال به نام سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی گفت: حضور گسترده مردم در انتخابات ۲۴ خرداد حماسه سیاسی را رقم زد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از اصفهان؛ رسول زرگرپور با بیان اینکه مطالبات و خواسته‌های مردم، به شعارهای رئیس جمهور منتخب نزدیک‌تر بود، حرکت در چارچوب برنامه‌های دولت تدبیر و امید و سیاستهای کلان دولت در راستای مطالبات و خواسته‌های مردم را ضروری عنوان کرد.

زرگرپور با اشاره به اینکه ذات انقلاب اسلامی ایران مبارزه با استکبار و زیاده طلبی است؛ اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران با تکیه بر این شعار بر بسیار از مشکلات فائق خواهد آمد.

استاندار اصفهان اظهار داشت: ائمه جماعت به سبب ارتباط تنگاتنگ با مردم، بیشتر در جریان مشکلات آنان قرار خواهند گرفت، و باید این مشکلات را به مدیریت استان بازتاب کنند.

وی با بیان اینکه استان اصفهان در اوایل انقلاب از استان‌های تراز اول و مرکز سیاست کشور اصفهان بود، افزود: باید بتوانیم با غلبه بر مشکلات، استان را به جایگاه اول خود برسانیم.

استاندار اصفهان اظهار داشت: اصفهان اولین و بهترین ظرفیت سرمایه گذاری را در کشور دارد ولی حضور سرمایه گذاران در این استان از حد انتظار پایین‌تر است.

وی به خصوصی سازی در بسیاری از صنایع اشاره کرد و اظهار داشت: متاسفانه خصوصی سازی به طور صحیح انجام نشده است و باعثبروز مشکلاتی در این بخش شده است.

رسول زرگرپور افزود: طرح ۵ ماده‌ای احیای زاینده رود نیز برای عبور از این بحران آماده شده است و به مسئولین مربوطه ارائه شده است.

وی با اشاره به ظرفیت و ظرفیت بالای استان در منابع انسانی گفت: باید با برنامه ریزی درست ظرفیت‌های بالقوه را به بالفعل تبدیل کنیم و تلاش کنیم نرخ بیکاری در استان اصفهان تک رقمی شود.

استاندار با بیان اینکه فرهنگ سازی در خصوص کاهش آلودگی هوا بسیار ضروری است، تصریح کرد: حضور روحانیون در ایجاد بسترهای فرهنگی در این خصوص مهم و اساسی است.

وی با اشاره به اینکه اگر بسترهای فرهنگی مهیا نشود بقیه اقدامات ارزشی نخواهد داشت، افزود: روحانیت به دلیل نفوذ بیشتر در مردم باید در این مسیر گام بردارند.

شایان ذکر است در این دیدار، تعدادی از اعضای این شورا، ضمن بیان دیدگاه‌ها و نظرات خود در زمینه‌های مختلف، آمادگی شورای ائمه جماعت استان را جهت همکاری با مدیریت استان اعلام کردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز