خبرگزاری کار ایران

نایب رییس شورای توسعه تجارت گوانجو چین:

سرمایه گذاران چینی نیازمند آگاهی از قوانین و شرایط سرمایه گذاری در اصفهان هستند

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۹۳۰

استان گوانجو چین آماده سرمایه گذاری در بخش‌های مختلف استان اصفهان است و این استان آماده سرمایه‌گذاری در راه‌اندازی قطارهای پرسرعت برون شهری اصفهان است.

ایلنا: نایب رییس شورای توسعه تجارت گوانجو چین در سفر خود به اصفهان خواستار مشخص شدن مقررات و قوانین مرتبط با سرمایه‌گذاری در استان اصفهان شد و گفت: سرمایه گذاران چینی نیازمند بررسی قوانین و شرایط سرمایه گذاری هستند تا بتوانند با اطلاع کامل در این استان سرمایه گذاری کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، شی لیو؛ در دیدار با مسوولین اتاق بازرگانی اصفهان خواستار مشخص شدن زمینه‌های سرمایه‌گذاری در استان اصفهان شد و گفت: گوانجو به عنوان یکی از مراکز مهم اقتصادی چین می‌تواند در بخش‌های صنعتی و حمل و نقل استان اصفهان سرمایه‌گذاری کند.

وی با مقایسه میزان سرمایه گذاری در ایران و امارات متحده عربی گفت: دوبی زمینه حضور سرمایه گذاران و بازرگانان را با ارایه خدمات مناسب ایجاد کرده است و این در حالی‌ست که ایران دارای معادن، ذخایر و فرصت‌های بسیاری است.

وی بیان داشت: ایران کشور فقیری نیست، ولی تعجب می‌کنیم که چرا سرمایه‌گذاری در آن کمتر مورد توجه قرار گرفته است.

وی از ضعیف بودن تبلیغات و اطلاع رسانی از فرصت‌های تجاری و سرمایه گذاری در دو استان انتقاد کرد و گفت: باید نیازهای اقتصادی دو طرف به صورت مکتوب به اطلاع فعالان اقتصادی برسد. متاسفانه در بخش اطلاع رسانی از فرصت‌های سرمایه گذاری کوتاهی شده است.

وی پیشنهاد ایجاد مرکزی در گوانجو با هدف معرفی فرصت‌های تجاری در اصفهان شد و گفت: ارایه اطلاعات از فرصت‌های تجاری و سرمایه گذاری و برگزاری نمایشگاه‌های مشترک می‌تواند به توسعه فعالیت‌های مشترک کمک کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز