خبرگزاری کار ایران

با حضور مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان اصفهان صورت گرفت:

برگزاری جلسه کمیته دائمی نهضت مطالعه مفید شهرستان خور و بیابانک

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۶۷۰

جلسه کمیته دائمی نهضت مطالعه مفید شهرستان خوروبیابانک با حضور حضرت حجه الاسلام والمسلمین ذوالفقاری امام جمعه شهر خور، غلامرضا یاوری مدیرکل محترم کتابخانه‌های عمومی استان اصفهان و حسن فیروزی فرماندار شهرستان خوروبیابانک در محل فرمانداری برگزار شد.

ایلنا: جلسه کمیته دائمی نهضت مطالعه مفید شهرستان خوروبیابانک با حضور حضرت حجه الاسلام والمسلمین ذوالفقاری امام جمعه شهر خور، غلامرضا یاوری مدیرکل محترم کتابخانه‌های عمومی استان اصفهان و حسن فیروزی فرماندار شهرستان خوروبیابانک در محل فرمانداری برگزار شد.
به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، در این جلسه حسن فیروزی فرماندار شهرستان ضمن خیر مقدم به اعضای کمیته به ترویج و گسترش فرهنگ کتابخوانی، روز آمد کردن کتابخانه‌ها، نیازسنجی کتاب‌های مورد نیاز و همچنین برپایی نمایشگاه‌های کتاب را در ایجاد فرهنگ کتاب و کتابخوانی در سطح جامعه ضروری دانست و افزود: همه مسئولین باید کمک دهیم تا امر مطالعه نهادینه شود.
مدیر کل کتابخانه‌های عمومی استان اصفهان، نیز در این مراسم با بیان اینکه تاکنون دو نفر نیروی انسانی برای کتابخانه‌های شهرهای خور و فرخی استخدام شده‌اند بر لزوم جذب نیرو برای کتابخانه شهر جندق تأکید کرد.
غلامرضا یاوری، با اشاره به اینکه شهرستان خور در سال ۱۳۸۸ دارای یک باب کتابخانه با یک نیروی کتابدار بوده ولی اکنون با سه باب کتابخانه وبا سه نیروی کتابدار مشغول خدمت رسانی هستند اظهار داشت: جهش مثبت وبسیار خوب دراین زمینه در شهرستان به همت مسئولین برداشته شده و در شهرهای فرخی و جندق به همت شهرداران و خیرین دوباب کتابخانه به اداره کتابخانه‌های عمومی واگذار شده است.
وی خواستار پیگیری تشکیل انجمن خیرین کتابخانه ساز در سطح شهرستان خور و بیابانک شدند و تشکیل این انجمن را زمینه ساز مرتفع شدن مشکلات زیرساختی در حوزه کتاب و کتابخوانی دانست.
در پایان اعضای کمیته به ارائه پیشنهادات پرداختند و تصمیماتی در زمینه کتاب و کتابخوانی اتخاذ شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز