خبرگزاری کار ایران

در ارزیابی شش ماهه ابتدای امسال شرکت توزیع برق در استان اصفهان صورت گرفت:

توزیع برق نجف آباد عنوان برتر شرکت‌های توزیع برق اصفهان را به خود اختصاص داد

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۵۶۱

این موفقیت که در سال‌های گذشته چندین بار نیز تکرار شده تنها با تلاش شبانه روزی پرسنل خدوم این مجموعه به دست آمده و امیدواریم بتوانیم در آینده نیز در این مسیر گام‌های بلند تری برداریم.

ایلنا: در ارزیابی شش ماهه ابتدای سال شرکت توزیع برق استان، شهرستان نجف آباد همانند سال گذشته توانست در مجموع امتیازات عنوان بر‌تر را در بین بیست و یک شهرستان استان از آن خود کند.
به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، مدیر امور برق شهرستان نجف آباد با بیان این مطلب اظهار داشت: در این ارزیابی که پنجمین دوره خود را پشت سر می‌گذارد، شهرستان گلپایگان با تکرار مقام دوم سال گذشته خود و برخوار و تیران و کرون با قرار گرفتن در جایگاه سوم و چهارم به عنوان برترین‌های استان انتخاب شدند.
مجید مشفقی با اشاره به فاصله ۱۱ امتیازی نجف آباد با آخرین شهرستان استان در این رده بندی اضافه کرد: این شهرستان در ارزیابی‌های صورت گرفته علاوه بر قرار گرفتن در بین هفت شهرستان بر‌تر استان در همه موارد بررسی شده، در خصوص مهندسی و نظارت، نظارت بر پیمانکاران، فن آوری اطلاعات، تحقیقات و استاندارد‌ها، کارکنان و خدمات عمومی نیز مقام نخست استان را از آن خود کرده است.
مدیر امور برق شهرستان نجف آباد ادامه داد: این موفقیت که در سال‌های گذشته چندین بار نیز تکرار شده تنها با تلاش شبانه روزی پرسنل خدوم این مجموعه به دست آمده و امیدواریم بتوانیم در آینده نیز در این مسیر گام‌های بلند تری برداریم.
وی گفت: در این ارزیابی خمینی شهر با ۱۱ پله صعود و دهاقان با ۱۲ رده سقوط بیشترین جابه جایی در رده بندی شهرستان‌های استان را نسبت به سال گذشته به ثبت رسانده‌اند.
مشفقی ادامه داد: در این ارزیابی که در ۱۹ مورد مختلف صورت گرفته علاوه بر مقام اول نجف آباد، گلپایگان، تیران و کرون، آران و بیدگل و فریدون شهر نیز رتبه‌های دوم، چهارم، هشتم و سیزدهم استان خود را نسبت به سال گذشته ثابت نگه داشته‌اند و سمیرم، لنجان و مبارکه در آخرین جایگاه بین شهرستان‌های بیست و یک گانه قرار گرفته‌اند.
وی اظهار داشت: از سرفصل‌های مورد ارزیابی شامل: مدیریت مصرف، روابط عمومی، ایمنی، نظارت و تعمیرات، وصول مطالبات، خدمات مشترکین، تدارکات، آموزش، توسعه مدیریت و برنامه ریزی و بودجه از دیگر موارد مورد ارزیابی قرار گرفته در این طرح پنج ساله به شمار می‌آیند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز