خبرگزاری کار ایران

با حکم استاندار اصفهان:

شهردار اصفهان به سمت مدیریت بحران شهر اصفهان منصوب شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۵۵۴

استاندار اصفهان مسئولیت مدیریت بحران شهر را به شهردار اصفهان واگذار کرد.

ایلنا: رسول زرگرپور استاندار اصفهان در راستای اهداف قانون تشکیل سازمان مدیریت بحران کشور، سید مرتضی سقائیان‌نژاد شهردار اصفهان را به عنوان مسئول مدیریت بحران شهر اصفهان منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از اصفهان، استاندار اصفهان بر همکاری بخش‌های مرتبط در این زمینه و استفاده از ظرفیت‌های موجود در جهت ایجاد تشکیلات سازمانی مناسب و امکانات کافی به منظور کاهش خطرپذیری تاکید نمود.

زرگرپور در جریان این انتصاب از حمایت استانداری و شورای هماهنگی مدیریت بحران در راستای پیشبرد امور و اهداف در نظر گرفته شده در این زمینه خبر داد و تصریح کرد: برنامه ریزی برای افزایش توان پاسخگویی و مقابله با حوادثاحتمالی در شهر اصفهان از ضروریات است.

وی با اشاره به نقش حمایت کننده و پشتیبان اصفهان برای کلانشهر تهران در زمان بروز بحران خاطرنشان کرد: مسئولیت خطیر مدیریت بحران کلانشهر اصفهان در مواقع بروز بحران‌های طبیعی و انسان ساز بسیار مهم است.

استاندار اصفهان و رییس شورای هماهنگی مدیریت بحران استان با بیان اینکه مدیریت بحران شهر اصفهان از اهمیت حیاتی برخوردار است، تاکید کرد: باید با درایت و هوشیاری، به تدبیر بحران‌های احتمالی پرداخت.

وی در پایان ضمن آرزوی توفیق خدمت رسانی به مردم شهیدپرور اصفهان برای مسئول مدیریت بحران شهر اصفهان خواستار تلاش وی در راستای تحقق اهداف پیش بینی شده، شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز