خبرگزاری کار ایران

در هفته گذشته در اورژانس استان اصفهان صورت گرفت:

ارائه خدمات اورژانسی به ۲ هزار و ۱۲۶ بیمار و مصدوم

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۳۵۷

کار‌شناسان اورژانس از ۲۱۲۶ ماموریت انجام شده خود در ۵۸۱ مورد به محل حوادثرانندگی اعزام شده و در ۳۱ تصادف جاده‌ای و ۵۵۰ سانحه رانندگی در حوزه شهری به حادثه دیدگان امداد رسانی نمودند.

ایلنا: در هفته گذشته تکنسین‌های فوریت‌های پزشکی اورژانس استان اصفهان با حضور بر بالین ۲ هزار و ۱۲۶ بیمار و مصدوم به آنان خدمات پیش بیمارستانی ۱۱۵ ارائه کردند.
به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، مدیرحوادثو فوریت‌های پزشکی اصفهان گفت: کار‌شناسان اورژانس استان اصفهان در روز‌های ۹ لغایت ۱۵ آذرماه سال جاری با انجام ۲۱۲۶ ماموریت و حضور بر بالین ۴۵۹ بیمار و مصدوم به صورت سرپایی به آنان خدمات رسانی کرده و در ۱۴۱۸ مورد دیگر حادثه‌دیدگان را ضمن انجام اقدامات پیش بیمارستانی با آمبولانس‌های ۱۱۵ به بیمارستان منتقل نمودند.
غفور راستین، افزود: در این مدت ۲۱۸ بیمار با ناراحتی‌های قلبی، ۹۱ نفر با بیماری‌های تنفسی، ۶۳ بیمار با مسمومیت‌های دارویی و غذایی از خدمات اورژانس ۱۱۵ بهره‌مند شدند.
وی گفت: کار‌شناسان اورژانس از ۲۱۲۶ ماموریت انجام شده خود در ۵۸۱ مورد به محل حوادثرانندگی اعزام شده و در ۳۱ تصادف جاده‌ای و ۵۵۰ سانحه رانندگی در حوزه شهری به حادثه دیدگان امداد رسانی نمودند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز