خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم شهرستان مبارکه تاکید کرد:

شرکت فولاد مبارکه حمایت‌های خوبی برای رشد و توسعه شهرستان مبارکه داشته است

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۹۴۷

استان اصفهان به برکت خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی دارای رتبه اول صنعت کشور بوده و وجود ۱۰هزار واحد صنعتی در این استان گویای ظرفیت و پتانسیل بالای این استان است و دراین راستا شرکت فولاد مبارکه سهم خود را به خوبی در سطح ملی و استانی ایفا نموده است.

ایلنا: نماینده مردم شهرستان مبارکه در مجلس شورای اسلامی در مراسم تکریم و معارفه مدیران عامل شرکت فولاد مبارکه با بیان اینکه شرکت فولاد مبارکه اصفهان در عرصه‌های تولید و اشتغالزایی بعنوان یک صنعت پیشتاز مطرح است افزود: فولاد مبارکه اصفهان در راستای تحقق مسئولیتهای اجتماعی بسیار خوب عمل کرده است و در کنار وظایف ملی خود به وظایف استانی و منطقه‌ای توجه ویژه نموده است که لازم می‌دانم از تلاشهای دکتر سمیعی‌نژاد در این زمینه تقدیر و تشکر نمایم.

به گزارش خبرنگار ایلنا ازا اصفهان، علی ایرانپور ادامه داد: استان اصفهان به برکت خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی دارای رتبه اول صنعت کشور بوده و وجود ۱۰هزار واحد صنعتی در این استان گویای ظرفیت و پتانسیل بالای این استان است و دراین راستا شرکت فولاد مبارکه سهم خود را به خوبی در سطح ملی و استانی ایفا نموده است.

وی که به نمایندگی از طرف مجمع نمایندگان استان اصفهان در این مراسم سخن می‌گفت تصریح کرد: طرحهای بسیار خوبی طی سالهای گذشته در شرکت فولاد مبارکه اصفهان اجرا شده و طرحهای دیگری نیز وجود دارد که نیازمند حمایتهای همه جانبه مسئولین در وزارت صنعت، معدن و تجارت و استان اصفهان می‌باشد که براساس آن و مطابق با سند چشم انداز کشور تا سال ۹۵ ظرفیت فولاد مبارکه اصفهان به ۱۲ میلیون تن افزایش خواهد یافت.

وی افزود: با اجرای طرحهای جدید و رسیدن به ظرفیتهای بالا‌تر یقیناً بر میزان اشتغالزایی این صنعت در استان و شهرستان مبارکه افزوده خواهد شد و مسئولین در این خصوص اهتمام ویژه‌ای خواهند داشت.

ایرانپور افزود: پروژه‌های خوبی توسط فولاد مبارکه اصفهان در سطح استان اصفهان انجام شده است که می‌توان به مترو و استفاده از پسابهای شهرستان مبارکه و لنجان برای تأمین آب مورد نیاز صنعت که همگی نشان از تفکر مدیریت این شرکت در خصوص استفاده صحیح از منابع و حفظ محیط زیست دارد.

نماینده مردم شهرستان مبارکه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه شهرستان مبارکه میزبان بزرگ‌ترین فولادساز خاورمیانه است افزود: روزانه بالغ بر ده‌ها هزار وسیله نقلیه شامل کامیون، اتوبوس و سواری در حال تردد در جاده‌های این شهرستان برای انتقال کارکنان به محل کار و حمل محصولات تولیدی این شرکت می‌باشند، لذا توجه به زیرساختهای موجود می‌طلبد که مسئولین نسبت به ایجاد جاده‌های ارتباطی از جمله جاده ایران کوه اقدام نمایند چراکه اینجاده مسیر ۴۵ کیلومتری اصفهان به مبارکه را به ۲۷ کیلومتر کاهش خواهد داد و علاوه بر آن از بروز تصادفات و حوادثناگوار جلوگیری خواهد نمود ضمن اینکه در هزینه‌های مربوطه نیز صرفه جویی لازم صورت خواهد گرفت.

ایرانپور، ضمن تقدیر از تلاش مدیریت فولاد مبارکه در خصوص توجه ویژه به منطقه استقرار این شرکت گفت: به نمایندگی از مجمع نمایندگان استان اصفهان لازم می‌دانم از همه اقدامات انجام شده طی سالهای گذشته تشکر و قدردانی نموده و برای مدیرعامل جدید شرکت فولاد مبارکه نیز آرزوی توفیق و سربلندی از درگاه خداوند مسئلت نمایم.

ایرانپور در پایان ضمن آرزوی توفیق و سربلندی برای همه کارکنان فولاد مبارکه خاطرنشان کرد که این شرکت در ادامه فعالیتهای خود کماکان حمایتهای خود را از منطقه داشته باشد و درجهت رشد وتوسعه شهرستان مبارکه بیش از پیش تلاش نماید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز