خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل جدید فولاد مبارکه اصفهان تاکید کرد:

فولاد مبارکه باید خود را به تولید جهانی وصل کند؛ این کار منجر به افزایش صادرات می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۷۷۵

با توجه به اینکه فولاد مبارکه ازلیست صنایع آلاینده خارج شده است، اگر با هر انگیزه ای بخواهند فولاد مبارکه را در لیست واحدهای آلاینده قرار دهنداولین ضربه آن به صادرات این شرکت و بازار اتحادیه اروپا وارد می شود.

ˈایلنا: بهرام سبحانیˈ که چند روزی است به سمت مدیر عاملی جدید فولاد مبارکه اصفهان منصوب شده است، با اشاره به اینکه رسالت فولاد مبارکه اصفهان کمک به منطقه خود در چارچوب قانون است اظهار داشت: فولاد مبارکه برای حفظ محیط زیست سرمایه گذاری کرده تا آلاینده‌ها را کنترل و در حد استاندارد باشد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، وی با اشاره به اینکه هدف گذاری این شرکت باید در مسیر بازارهای جهانی باشد، تاکید کرد: فولاد مبارکه باید خود را به تولید جهانی وصل کند که این کار علاوه بر کاستن آسیب پذیری منجر به افزایش صادرات می‌شود.

مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه با بیان اینکه در ایران سالانه ۱۵ میلیون تن فولاد تولید می‌شود تصریح کرد: این میزان یک درصد تولید جهان را شامل می‌شود ما برای توسعه باید صنایع پایین دستی و بالا دستی را مد نظر قرار دهیم و محدودیتی برای خودمان قائل نشویم.

وی اضافه کرد: منحنی افزیش ظرفیت فولاد در جهان توقف ندارد به طوریکه در سال ۲۰۱۳ یک و نیم میلیارد تن فولاد در دنیا تولید شده است وفولاد مبارکه اصفهان نیز نباید از رشد جهانی مستثنی شود، باید بررسی کنیم که اکنون درچه جایگاه توسعه جهانی قرار داریم.

به گفته وی عدم اعتماد بازار جهانی به صنعت فولاد کشور ضربه سنگینی به آن وارد می‌کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز