خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل سازمان فاوا شهرداری اصفهان:

شهرداری منطقه ۸ اصفهان تا ظهر امروز به سیستم مکانیزه شهرسازی مجهز می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۷۶۴

با اتمام عملیات تجهیز شهرداری منطقه ۸ به سیستم مکانیزه شهرسازی؛ در آینده منطقه ۶ به سیستم مکانیزه شهرسازی مجهز می‌شود.
به گزارش ایلنا از اصفهان، مدیرعامل سازمان فاوا شهرداری اصفهان با اعلام اینکه تا ظهر شنبه شهرداری منطقه ۸ به سیستم مکانیزه شهرسازی مجهز می‌شود ادامه داد: در حال حاضر ۱۲ منطقه اصفهان به سیستم مکانیزه شهر‌سازی مجهز شده‌اند این در حالی است که منطقه ۸ نیز بزودی به این سیستم مجهز خواهد شد.
همایون یزدان پناه گفت: این طرح یکی از مهم‌ترین طرح‌های الکترونیکی اجرایی در شهر اصفهان است که از ابتدای سال گذشته سیستم مکانیزه و تحت وب شهر‌سازی در راستای خدمت‌رسانی بیشتر شهرداری به مردم در اصفهان اجرا شده است.
وی با تاکید بر اینکه با اجرای این طرح امکان دسترسی سریع به پرونده‌های شهر‌سازی وجود دارد، گفت: با اجرای کامل این طرح در تمام مناطق استفاده از سیستم مکانیزه شهر‌سازی اجباری می‌شود و بسیاری از مشکلات موجود در زمینه فعالیت‌های شهر‌سازی کاهش پیدا می‌کند.
همایون یزدان پناه بیان داشت: این طرح در ابتدای سال گذشته به صورت پایلوت در منطقه ۱۴ اصفهان اجرا شد و سپس شهرداری نسبت به اجرای این طرح در سایر مناطق اقدام نمود.
وی با بیان اینکه در حال حاضر تنها مناطق ۶ و ۱۵ شهر اصفهان هنوز به این سیستم مجهز نشده‌اند، تاکید کرد: این سازمان با برطرف کردن تمام مشکلات موجود در راستای اجرای این طرح اقدامات لازم را به منظور تسری طرح تحت وب شهر‌سازی به تمام مناطق اصفهان را انجام می‌دهد.
مدیرعامل سازمان فاوا شهرداری اصفهان تصریح کرد: اجرای این طرح در منطقه ۱۵ نیز در دست بررسی است این در حالی است که سیستم قبلی این منطقه باید جمع بندی و تبدیل شود.
یزدان پناه؛ با اشاره به مهم‌ترین مزایای اجرای طرح مکانیزه شهر‌سازی در مناطق شهرداری افزود: متمرکز شدن فعالیت‌های شهر‌سازی، جلوگیری از حرکت‌های سلیقه‌ای در سیستم شهر‌سازی و نگهداری الکترونیکی پرونده‌های شهر‌سازی از مهم‌ترین مزایای اجرای این طرح محسوب می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز