خبرگزاری کار ایران

گاز گرفتگی با پیک نیک جان یک خانواده ۳ نفری را درگرگاب گرفت

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۵۳۴

این خانواده که در منزلی بسیار فقیرانه سکونت داشتند به دلیل نبود هیچ وسیله گرمایشی در خانه، هنگام خواب و احساس سرما، گاز پیک نیک را در اتاق روشن کرده و کلاهک دودکش را بر روی شعله آن قرار داده‌اند که متأسفانه در نیمه‌های شب بر اثر انتشار گازسمی منوکسید کربن مسموم شده و جان خود را از دست می‌دهند.

ایلنا: رییس اداره اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه گفت: حدود ساعت ۹:۱۷ دقیقه صبح چهارشنبه ۱۳ آذرماه جاری، فردی با اتاق فرمان مرکز فوریت‌های پزشکی شهرستان شاهین شهر و میمه تماس گرفته و اعلام کرد که اعضای یک خانواده سه نفره در محله‌ای واقع در شهر گرگاب جان خود را از دست داده‌اند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، مهرزاد آرتنگ افزود: بلافاصله بعد از اعلام گزارش این حادثه تأسف بار، تکنسین‌های فوریت‌های پزشکی ۱۱۵ بر بالین متوفیان حاضر شدند و پس از بررسی اجساد دریافتند که چند ساعتی از مرگ این پدر و مادر و فرزند می‌گذرد و جسد آن‌ها دچار «جمود نعشی» شده است.

وی افراد فوت شده را یک پدر ۴۵ ساله، مادر ۳۴ ساله و دختر بچه‌ای ۱۰ ساله معرفی کرد و اظهار داشت: این خانواده که در منزلی بسیار فقیرانه سکونت داشتند به دلیل نبود هیچ وسیله گرمایشی در خانه، هنگام خواب و احساس سرما، گاز پیک نیک را در اتاق روشن کرده و کلاهک دودکش را بر روی شعله آن قرار داده‌اند که متأسفانه در نیمه‌های شب بر اثر انتشار گازسمی منوکسید کربن مسموم شده و جان خود را از دست می‌دهند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز