خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس راه استان اصفهان خبر داد:

واژگونی سواری پژو در اصفهان ۴ کشته و مجروح برجای گذاشت

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۰۸۵

بر اثر واژگونی یک دستگاه سواری پژو۴۰۵، در جاده تیران به داران در استان اصفهان یکی از سرنشینان در دم فوت و ۳ سرنشین دیگر مجروح شدند.

ایلنا: بر اثر واژگونی یک دستگاه سواری پژو۴۰۵، در جاده تیران به داران در استان اصفهان یکی از سرنشینان در دم فوت و ۳ سرنشین دیگر مجروح شدند.
به گزارش ایلنا از اصفهان، سرهنگ «رضا رضایی» اظهار داشت: یک دستگاه خودرو سواری پژو ۴۰۵ با ۴ سرنشین در جاده تیران به داران استان اصفهان دچار واژگونی شد که بلافاصله پس از اعلام حادثه عوامل گشت پلیس راه شهرستان نجف آباد به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: در بررسی صحنه حادثه که توسط کار‌شناسان پلیس راه استان انجام یافت مشخص شد خودروی پژو ۴۰۵پس از منحرف شدن از مسیر جاده دچار واژگونی شده است.

این مقام مسئول عنوان داشت: متاسفانه در این حادثه دلخراش یکی از سرنشینان خودرو به علت شدت جراحات وارده در دم فوت وسه سرنشین دیگر خودرو که مجروح شده بودند به بیمارستانی در شهرستان تیران منتقل و تحت مداوا قرار گرفتند.

«سرهنگ رضایی» عنوان داشت:، علت وقوع این سانحه را عدم توجه به جلوی راننده پژو و برخورد با مانع و عدم کنترل خودرو در هنگام انحراف از جاده اعلام کرد.

رئیس پلیس راه استان گفت: صحبت کردن با تلفن همراه، خوردن و آشامیدن، توجه و صحبت کردن با سرنشینان خودرو… و مشغول شدن با رادیو پخش را از جمله رفتارهای پرخطر رانندگی است که باعثعدم کنترل خودرو توسط راننده و بروز تصادفات و حوادثناگوار می‌شود که باید رانندگان از دست زدن به این گونه اعمال خودداری کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز