خبرگزاری کار ایران

در ۸ ماهه امسال در شهرستان سمیرم صورت گرفت:

۲۶ هزار کیلو چوب قاچاق توسط یگان حفاظت شهرستان سمیرم توقیف شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۰۵۴

۲۹ محموله چوب و ۳محموله ذغال قاچاق در ۸ ماه گذشته در شهرستان سمیرم کشف و توقیف شده است.

ایلنا: ۲۹ محموله چوب و ۳محموله ذغال قاچاق در ۸ ماه گذشته در شهرستان سمیرم کشف و توقیف شده است.
به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان؛ رییس اداره منابع طبیعی و ابخیزداری شهرستان سمیرم با اعلام اینکه در ۸ ماه گذشته ۲۹ محموله چوب و ۳محموله ذغال قاچاق در شهرستان سمیرم کشف و توقیف شده است گفت: این اقدامات با همکاری عوامل یگان حفاظت منابع طبیعی و نیروی انتظامی در مبادی ورودی استان اصفهان از سمت استان‌های همجوار انجام شده است.
علی حسین بهرامیان افزود: در راستای دستورالعمل اجرائی یگان حفاظت اداره منابع طبیعی در خصوص کشف و شناسایی عوامل قطع اشجار و قاچاق چوب و ذغال نیروهای گشت و مراقبت یگان حفاظت از منابع طبیعی به صورت بیست و چهار ساعته در عرصه‌های جنگلی شهرستان سمیرم به انجام وظیفه می‌پردازند.
بهرامیان افزود: قاچاقچیان چوب به منظور عدم شناسایی محموله‌های قاچاق خود توسط نیروهای گشت یگان حفاظت به جای استفاده از ماشین‌های سنگین از خودروهای شخصی استفاده کرده بودند که توسط نیروهای یگان حفاظت شناسایی شدند.
وی اضافه کرد: نوع چوب این محموله‌های کشف شده در این ۸ ماه بلوط بوده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز