خبرگزاری کار ایران

برگزاری جشنواره تجلیل از خیرین مدرسه ساز کاشان/ محمد معتمدی سفیر خیرین مدرسه ساز کشور

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۸۷۸۲

آیین پاسداشت و تکریم خیرین نیک اندیش و فرزانه کاشان با حضور مدیران کشوری،استانی و جمعی از خیرین در تالار بزرگ فرهنگسرای مهر شهرداری کاشان‌برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کاشان،  محمد کتابچی در ابتدای این مراسم مدیر عامل خیرین مدرسه ساز کاشان گفت: کاشان در مقایسه با وسعت و جمعیت سرآمد کشور در ساخت و توسعه واحد های آموزشی است.

وی افزود: خیرین مدرسه ساز طی ده سال گذشته به معنای کامل سنگ تمام گذاشتند؛ به شکلی که از سال گذشته تاکنون بیش از یک هزار و چهار صد میلیارد تومان برای امر خیر مدرسه سازی کمک کرده اند.

کتابچی ادامه داد: به رغم تمامی بزرگواری های خیرین همچنان ۱۰۰مدرسه تخریبی در کاشان وجود دارد و بیش از یکصد واحد آموزشی هم نیازمند توسعه و بهسازی است.

مدیر عامل خیرین مدرسه ساز کاشان تاکید کرد: از مهرماه سال جاری به طور متوسط هر هفته شاهد افتتاح یک مدرسه در کاشان خواهیم بود؛ مدارسی که خیرین با کرامت و شجاعت  به دولت در تکمیل مدارس مشارکتی کمک کرده اند.

کتابچی یادآور شد: ۴۳پروژه ساخت و احداث مدرسه در کاشان وجود دارد و مهمترین برنامه مجمع خیرین مدرسه ساز کاشان حضور در مناطق کم برخوردار و حاشیه ایی است؛ موضوعی که خیرین مدرسه نیز برآن تاکید و اهتمام دارند.

وی خاطر نشان کرد: قرار است محمد معتمدی خواننده شهیر کاشانی به عنوان سفیر خیرین مدرسه ساز کاشان در کشور و دنیا معرفی و در آینده با احداث  مدرسه به جمع خانواده خیرین مدرسه ساز اضافه شود.

مدیرعامل خیرین مدرسه ساز کاشان در واکنش به گفته برخی از شهروندان که می گویند شهرستان نیازی به اجرای طرح های جدید برای مدرسه سازی ندارد گفت: هنوز در مناطقی از کاشان مانند فاز ۲ ناجی آباد شاهد فعالیت مدارس دو نوبتی هستیم و یا در منطقه ای که مسکن مهر تاسیس شده با توجه به جمعیت بالای اهالی، نیازمند راه اندازی مدارس جدید هستیم.

وی یادآور شد: برای سال تحصیلی جدید، بیش از ۷۶۰۰ دانش آموز کلاس اولی ثبت نام شده اند و این در شرایطی است که سال های قبل این آمار کمتر از یک هزار نفر بود و هرچند این موضوع سبب خرسندی به واسطه افزایش جمعیت است، ولی نیاز به ساخت مدرسه را دو چندان می کند.

در این مراسم از خیرین مدرسه ساز کاشانی مانند حاجیه خانم بارفروش، مرحوم کفیل، مرحوم مازوچی و لاجوردی،حاج عباس فرهی،مهندس الوانکاریان،حاج جوادشبانی نام برده شد و محمد معتمدی خواننده بزرگ موسیقی به اجرای برنامه پرداخت.

در حاشیه جشنواره خیرین مدرسه ساز کاشان بدون اطلاع قبلی از مادر جناب آقای معتمدی با اهدا گردن آویز گل تقدیر شده و خواننده کاشانی به عنوان سفیرخیرین مدرسه ساز کاشان در کشور و دنیا معرفی شد.

انتهای پیام/
سعید غلامی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز