خبرگزاری کار ایران

مدیرکل بهزیستی استان اصفهان به مناسبت روز جهانی معلولین عنوان کرد:

دستگاه‌های اجرایی اصفهان به اجرایی شدن سهم ۳ درصدی برای استخدام معلولین توجه ویژه کنند

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۴۰۷

هدف از نامگذاری روز جهانی معلولین و برپایی چنین مراسم‌هایی نشان دادن توجه خاص مسئولین به معلولان و پشتیبانی و حمایت از جامعه هدف بهزیستی به‌ویژه شما عزیزان است.

ایلنا: به مناسبت روزجهانی معلولین با حضورمدیر کل، معاون توانبخشی و مسئول روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان اصفهان از معلولین شاغل در ستاد بهزیستی استان اصفهان تجلیل شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، مدیرکل بهزیستی استان اصفهان با بیان اینکه معلولیت به معنای محدودیت برای ادامه زندگی در جامعه نیست بلکه نعمتی در راستای سنجش بندگان خداوند در سطح جامعه می‌باشد گفت: هدف از نامگذاری روز جهانی معلولین و برپایی چنین مراسم‌هایی نشان دادن توجه خاص مسئولین به معلولان و پشتیبانی و حمایت از جامعه هدف بهزیستی بویژه شما عزیزان است.

محمود محمد‌زاده، با اشاره به اینکه از ۱۲۶ هزار کارمند شاغل در بهزیستی استان اصفهان، نزدیک به ۱۰۰ نفر آن‌ها معلول هستند گفت: ۹ در صد از پرسنل بهزیستی استان اصفهان را معلولین تشکیل می‌دهند و امیدواریم سایر دستگاه‌ها اجرایی نیز به این امر، یعنی اجرایی شدن ۳ درصد استخدام معلولین توجه ویژه داشته باشند.

مدیر کل بهزیستی استان اصفهان بر لزوم تقویت تشکل‌های معلولین و تعامل با مدیران اجرایی توسط اعضای تشکل‌ها تاکید داشت و افزود بعنوان متولی امور معلوین اعلام می‌داریم با تمام توان در راستای احقاق حق معلولین و جامعه هدف سازمان اقدام خواهیم کرد.

در ادامه پرسنل معلول شاغل ضمن تشکر از برپایی چنین مراسمی، پاره‌ای از مشکلات و خواسته‌های خود، از جمله دسترسی آسان به اتوماسیون اداری، سایت و سایر امکانات فن آوری اطلاعات را خواستار شدند، که در پاسخ مدیر کل بهزیستی استان اصفهان با اشاره به پاره‌ای از مشکلات بودجه‌ای گفت امید وارم در کوتاه‌ترین زمان ممکن و رفع اشکالات بودجه‌ای به خواسته‌های شما جامع عمل پوشانده شود.

گفتنی است در این مراسم ضمن تجلیل از زحمات عزیزان معلول شاغل در انجام امور اداری، با اهدای گل و لوح تقدیر از ایشان تقدیر شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز