خبرگزاری کار ایران

در دومین جشنواره برترین شرکت های برتر ایران انجام شد:

اهداء نشان طلایی شرکت‌های برتر کشور به ذوب آهن اصفهان

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۱۸۸

در دومین جشنواره بر‌ترین شرکت‌های ایران که با حضور جمعی از کار‌شناسان صنایع کشور برگزار شده بود، نشان طلایی(topex) در بخش شرکت‌های بر‌تر صنایع فلزی به ذوب آهن اعطاء شد.

ایلنا: در دومین جشنواره بر‌ترین شرکت‌های ایران که با حضور جمعی از کار‌شناسان صنایع کشور برگزار شده بود، نشان طلایی(topex) در بخش شرکت‌های بر‌تر صنایع فلزی به ذوب آهن اعطاء شد.
به گزارش خبرگزاری ایلنا از اصفهان؛ جشنواره بر‌ترین شرکت‌های ایران(topex) به همت موسسه بین المللی پژوهشهای صنعتی ایران و با همکاری انجمن مفاخر صنعتی ایران برای دومین سال پیاپی با معرفی ۵۹ شرکت بعنوان شرکت‌های بر‌تر به کار خود پایان داد.
سینا سنجری دبیر این جشنواره طی سخنانی از صنعتگران بعنوان رزمندگان جبهه اقتصادی امروز یاد کرد و گفت: همانطور که در دوران دفاع مقدس رزمندگان اسلام در مقابل دشمن ایستادگی کردند، صنعت و صنعتگران نیز در شرایط فعلی باید سهم خود را در جهاد و پیشرفت صنعتی کشور ایفا کنند.
خالقی مدیر عامل خانه صنعت، معدن و تجارت ایران نیز بسیاری از مشکلات موجود در صنعت را ناشی از سوء مدیریت‌های اقتصادی در کشور عنوان کرد و همکاری دولت و صنعتگران را در جهت رشد و ارتقاء کسب و کار ضروری دانست.
وی اظهار امیدواری کرد که قانون تجارت که در مجلس معطل مانده، با مساعدت و همت نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی تصویب ف و قوانین متناقض در این رابطه اصلاح شود.
دکتر مهدی فتح ا… رئیس موسسه مطالعات و پژو هشهای بازرگانی وزارت صنعت، معدن و تجارت نیز در سخنرانی خود ابعاد مختلف حماسه اقتصادی و راهکارهای لازم در این زمینه را تشریح نمود و گفت: شرکت‌های داخلی با برنامه ریزی و بهره گیری از تکنیک‌های نوین مدیریت باید بتوانند در عرصه رقابتی جز شرکت‌های دست اول و تحول آفرین باشند.
وی خلق و تقویت مزیت‌های رقابتی و ارائه الگوی موفق در عرصه‌های بین المللی را ضروری دانست و گفت: آنچه امروزه مهم است خلق ایده و کار آفرینی است و شناسایی موانع اشتباه بلکه باید بدنبال راه حل‌ها باشیم.
شایان ذکر است در حاشیه این جشنواره، ‌نمایشگاهی از دستاوردهای شرکت‌های بر‌تر برگزار شد و ذوب آهن اصفهان نیز در غرفه اختصاصی خود مهم‌ترین دستاوردهای تولیدی و توسعه را در قالب بنر، پوستر به نمایش گذاشت که مورد استقبال تعدادی از کار‌شناسان و شرکت کنندگان در جشنواره قرار گرفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز