خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان خبر داد:

توقیف سواری «بی ام و» با ۱۹۰ کیلومتر سرعت

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۸۸۱

یک دستگاه خودروی سواری بی ام و که با ۱۹۰ کیلومتر سرعت در جاده کاشان در حرکت بود توسط ماموران پلیس راه کاشان _ اصفهان توقیف و روانه پارکینگ شد.

ایلنا: یک دستگاه خودروی سواری بی‌ام و که با ۱۹۰ کیلومتر سرعت در جاده کاشان در حرکت بود توسط ماموران پلیس راه کاشان _ اصفهان توقیف و روانه پارکینگ شد.
به گزارش ایلنا از اصفهان، سرهنگ «رضا رضایی» رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اظهار داشت گفت: تیم کنترل سرعت ماموران پلیس راه کاشان _ اصفهان حین کنترل خودروهای عبوری در آزاد راه امیر کبیر، به یک دستگاه خودرو سواری بی‌ام و برخورد کردند که با سرعت غیر مجاز ۱۹۰ کیلومتر در ساعت درحرکت بود.
وی افزود: ماموران بلافاصله خودروی مذکور را متوقف و پس از اعمال قانون خودرو را توقیف و به پارکینگ منتقل کردند.
این مقام مسئول گفت: براساس قانون جدید راهنمایی و رانندگی راننده خودرو نیز جهت شرکت در کلاس آموزشی و سیر مراحل قانونی به پلیس راه استان معرفی شد.
رئیس پلیس راه انتظامی استان با بیان اینکه راننده خودرو تنها در صورت پرداخت جریمه و شرکت در کلاس آموزشی می‌تواند خودروی خود را ترخیص کند تصریح کرد: هدف پلیس از اعمال قانون کسب در آمد نیست بلکه به دنبال این است تا رانندگان با توجه بیشتری به رعایت قوانین و مقررات کرده و سهم خود را در تامین امنیت راه‌ها ایفا نموده و با رعایت قوانین الگوهای عملی مناسبی برای فرزندان خود در آینده باشند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز